Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette gebyret blir vel stort sett brukt til å betale emballasje og pakke ol. Flere og flere bedrifter begynner nå å skjønne at det ikke er så lurt å sende ting som brevpost, da dette ikke er forsikret, og er relativt uttrygt. Og til snekker'n: de som ikke legger på en ekstra eksp.avg. har som regel det bakt inn i prisene. det er like såre enkelt som at når du forhåndsbetaler så velger du måten du vill ha det sendt på. og da er det DU som kjøper som sitter med rissikoen, og den tar jeg gladelig i mot Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette gebyret blir vel stort sett brukt til å betale emballasje og pakke ol. Flere og flere bedrifter begynner nå å skjønne at det ikke er så lurt å sende ting som brevpost, da dette ikke er forsikret, og er relativt uttrygt. Og til snekker'n: de som ikke legger på en ekstra eksp.avg. har som regel det bakt inn i prisene. det er like såre enkelt som at når du forhåndsbetaler så velger du måten du vill ha det sendt på. og da er det DU som kjøper som sitter med rissikoen, og den tar jeg gladelig i mot Men kommer pakken som er sendt som a-post bort, så må du kjøpe samme produkt en gang til og da irriterer du deg over de 25,- du sparte deg. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) la oss heller ikke glemme at mye kommer emballasjert fra produsentens side. Jeg har fremdeles ikke fått en eneste vare levert i 'originalemballasjen' (altså uten noen eske utenpå) fra noen webshopper. Og jeg har vel mottatt over 50 sendinger fra ulike sjapper. Endret 28. juli 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Men kommer pakken som er sendt som a-post bort, så må du kjøpe samme produkt en gang til og da irriterer du deg over de 25,- du sparte deg. pluss postoppkrav.. blir vel nært 100 lappen det.. Og a-post kommer veldig veldig skjelden bort.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Men kommer pakken som er sendt som a-post bort, så må du kjøpe samme produkt en gang til og da irriterer du deg over de 25,- du sparte deg. pluss postoppkrav.. blir vel nært 100 lappen det.. Og a-post kommer veldig veldig skjelden bort.. Ja det skjer ikke ofte men desverre er det utro tjener på sentralene og ute blant de som leverer posten.... Men det forekommer svært skjeldent. Vil du ha varene i oppkrav nå da? Hvis man betaler på forhånd så kommer det ikke noe oppkrav men når du sender det som pakke post kommre det litt mere til og desutten er pakken forsikkret da. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja det skjer ikke ofte men desverre er det utro tjener på sentralene og ute blant de som leverer posten.... Men det forekommer svært skjeldent. Vil du ha varene i oppkrav nå da? Hvis man betaler på forhånd så kommer det ikke noe oppkrav men når du sender det som pakke post kommre det litt mere til og desutten er pakken forsikkret da. vel.. det kan liksågreit skje med ett vanlig brev som med noe annet.. men jeg tar den risken jeg.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den risikoen hadde jeg også tatt. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Neida .. ekspedisjonsgebyret dekker prisen for den utrolig flotte lommeradioen du får når du bestiller derfra i disse dager ...... Har fått 2 slike søppel-radioer og har ikke fått noen av de til å virke. Ja, jeg har satt i batteriene riktig vei... Jeg setter ikke pris på slikt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 her funker den som bare det:D men funker bare på nrkp1 og p3, så den er lite brukt for å si det sånn Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er som regel ekspedisjons gebyr hos de fleste postordre butikker. Ikke alle som har det, men sett det flere steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå