LuMpY Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Dette skjer når jeg joiner en internett server: Jeg joiner en 1.5 internett server, hva skjer? det kommer sånn loading, og så blir skjermen svart og deretter detter jeg ut av cs... Det funker fett å spille på lan, men ikke over internett...why?? pliz kan noen svare... på forhond takk!!! Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 kansje WON har takket for seg.....da må man spille 1.5 gjennom steam- (sux). Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 ja det suxx... men kan det ha noe med hlsw å gjøre?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 kansje WON har takket for seg.....da må man spille 1.5 gjennom steam- (sux). WON har ikke takket for seg. Testet nettopp. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Greit å ikke ha pirat-key da. :] Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 WON har ikke takket for seg nei, men ganske så snart så! WON Shutdown Timing July 15, 2004, 11:56 am · cliffe Starting July 26th the shutdown of the WON authentication servers will begin. This process will be completed on July 31st. This means players will no longer be able to access Internet features of Valve games, such as Counter-Strike 1.5, using the WON authentication servers. Users can continue using Valve games on the Steam service by downloading the Steam installer and setting up a Steam account. For more information visit www.steampowered.com. Counter-Strike 1.5 players will be upgraded to Counter-Strike 1.6 free of charge through Steam. Dette sto på steampowered.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå