hallyboy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg er en lvl 38 Imperal, Archer, The Warrior. Jeg har lvl hundre i mange skills, og jeg klarer spille lett på hard. Men... Hva er vitsen å bli varulv eller vampyr... blir jeg bedre i noe? dårligere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Når du blir vampyr hos en av vampyrklanene (det er 3 forskjellige) blir enkelte skills boosta veldig mye. Alt avhengig av hva slags klan du er med i. Den ene booster strengt og agility noe voldsomt. Annen booster magiskillene dine i taket osv. Men det er ikkeno særlig kult, for du blir forhatt av alle NPC'r i Morrowind, kan ikke bevege deg ute om dagen, får ikke quests av noen. Siden du allerede har en supercharacter vil du ikke merke store forskjellen av å være vampyr, bortsett fra questene du ikke får mere. Du banker nok de største monstrene i MW med 2-3 slag uansett, right? Blir bare mere traurig som vampyr egentlig. Jo, du får en rekke quests hos klanen du er med i. Men det er alt. Stygg blir du også. Varulv er en del av hovedquesten i Bloodmoon, du kan velge om du vil følge varulv-pathen eller ikke iløpet av spillet. Alt etter et spesiellt valg du gjør på en plass i historien. Da blir resten av spillet gående ut på å komme deg tilbake til menneskeform igjen, og du får diverse varulv-quests. Blir tvunget til å drepe minst en NPC hver natt, masse teite regler som dyttes over hodet på deg. Men du får (igjen) superior strength og alt det der, og kan ikke bruke armor eller våpen. Siden char'en din er så stor allerede, vil du knapt merke økningen i strength uansett, og da blir eneste vitsen at du forandrer utseende og får masse negative ting i tillegg. Endret 25. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ok.. takk for infoen Jeg er archer å dreper f.eks Golden saint med 3 piler. Jeg har 279 i agility så jeg løper fra alle Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Varulv er en del av hovedquesten i Bloodmoon, du kan velge om du vil følge varulv-pathen eller ikke iløpet av spillet. Alt etter et spesiellt valg du gjør på en plass i historien. Da blir resten av spillet gående ut på å komme deg tilbake til menneskeform igjen, og du får diverse varulv-quests. Blir tvunget til å drepe minst en NPC hver natt, masse teite regler som dyttes over hodet på deg. Men du får (igjen) superior strength og alt det der, og kan ikke bruke armor eller våpen. Mulig spoiler!!!!!!!! Når du har fullført mainquesten i Bloodmoon får du uansett en ring som gjør deg til varulv når du tar den på, og da slipper du de teite reglene. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kan man bli varulv/vampyr uten tillegspakker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vampyr kan du bli i vanlige Morrowind ja. Varulv er kun i den siste tilleggspakken Bloodmoon. For å bli vampyr må du være i hånd-til-hånd kamp med en annen vampyr..finner dem ofte i huler her og der litt senere i spillet (type fiender forandrer seg etter hvor høy level du er). Når du så sover/hviler får du en tekstboks om at du har hatt rare drømmer og blablabla, og så er du vampyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå