-Lasse Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 veit du hvorfor det er så mye spekifikasjoner rundt disse tre skjermkortene?? ( 6800gt, 6800ultra og x800xt) Det er fordi de er omtrent like bra, uansett åssen kort du kjøper vil det være et bra kjøp! Tips: Gå for magefølelsen!! 6800 er vel litt dårligere en 6800 ultra og x800 xt, men det er jo billigere og!! Ingen av kortene er noe dårlig kjøp! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ja, får nå har det seg slik at jeg tilfeldigvis fant ut at jeg hadde titt extra penger på kronen nok til dette kortet http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3766 noen som har noen formeninger om det? Ja. Kjøp dette istedet EDIT: Eller ikke... Kommer ikke på lager før 3. september Det var jo nøyaktig det samme som linken jeg ga ut i quoten? Nei. Jeg linket til PCutstyr.no hvor kortet koster 400kr mindre. La i etterkant merke til at kortet ikke kommer til butikken før i september. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 6800 er vel litt dårligere en 6800 ultra og x800 xt, men det er jo billigere og!! 6800GT even! 6800-versjonen er en vanlig budget-versjon .. Mens GT-versjonen kan nok kalles high-end. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Haster det?? Må du ha grafikkortet nå med en gang?? Da tror jeg du må gå for 6800GT... X800 kortene tror jeg det tar en stund før de kommer... vel jeg bestillte et X800XT fra NetShop, de fikk flere på lager 10 august Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Her var det mange forskjellige meninger. Slik som jeg ser det, står det mellom 6800gt eller x800 pro Er det ikke egentlig ganske greit : -x800 pro vivo kortene kan softmoddes til xt pe -begge kort har gode oc egenskaper -benchmarkes utført av spillutvikler er ikke alltid slik som det ser ut etter første test -begge kort har vel ekstrem ytelse personlig sitter jeg med et 9800pro @ xt som er overklokka også... Jeg tror jeg kan si at jeg kjøre alt til nå med max instillinger. Når Doom3 og hl2 kommer, vil nvidia og ati prøve å perfeksjonere drivere og optimalisere alt mulig, slik at gamere vil være fornøyd med det de har. En annen ting er at når et av disse kortene begynner å slite med fps'en, vil begge gjøre det, og det en ganske god stund til! Så jeg håper du tok / tar noe du blir fornøyd med ! Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Her var det mange forskjellige meninger. Slik som jeg ser det, står det mellom 6800gt eller x800 pro Er det ikke egentlig ganske greit : -x800 pro vivo kortene kan softmoddes til xt pe -begge kort har gode oc egenskaper -benchmarkes utført av spillutvikler er ikke alltid slik som det ser ut etter første test -begge kort har vel ekstrem ytelse personlig sitter jeg med et 9800pro @ xt som er overklokka også... Jeg tror jeg kan si at jeg kjøre alt til nå med max instillinger. Når Doom3 og hl2 kommer, vil nvidia og ati prøve å perfeksjonere drivere og optimalisere alt mulig, slik at gamere vil være fornøyd med det de har. En annen ting er at når et av disse kortene begynner å slite med fps'en, vil begge gjøre det, og det en ganske god stund til! Så jeg håper du tok / tar noe du blir fornøyd med ! amèn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå