Shaper^ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Noen som vet når dette kommer ut for betanedlasting for folk som har CyberCafè og Condition Zero over steam? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hadde du giddet å søke på forumet så hadde du funnet flere tråder angående ditt spørsmål. B.l.a. denne. Detter er i tillegg en feilpost. Det er en egen CS kategori her på forumet Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Noen som vet når dette kommer ut for betanedlasting for folk som har CyberCafè, Half Life 2 kupong og Condition Zero over steam? Rettet Endret 25. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Noen som vet når dette kommer ut for betanedlasting for folk som har CyberCafè og Condition Zero over steam? Du kan laste spillet ned via Steam 5. August, og betatestingen starter 10. August. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg slenger et spørsmål i denne posten her jeg. CS source kommer sammen med HL2 men jeg har hørt at DoD source også kommmer sammen med HL2 er dette sant, eller har jeg blitt feilinformert Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg slenger et spørsmål i denne posten her jeg. CS source kommer sammen med HL2 men jeg har hørt at DoD source også kommmer sammen med HL2 er dette sant, eller har jeg blitt feilinformert DoD Source blir å komme, men ikke sammens med Half-Life 2. Det blir å komme som en mod i senere ettertid. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Feilpostet. Her er en egen kategori om CS. Flyttes dit. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 DoD kommer til å hete DoD2 og den kommer på source motoren sånn som steam Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 DoD kommer til å hete DoD2 og den kommer på source motoren sånn som steam Så vidt jeg vet, så kommer det til å hete DoD: Source, akkurat som CS, for det er jo ingen 2'er Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 DoD kommer til å hete DoD2 og den kommer på source motoren sånn som steam Så vidt jeg vet, så kommer det til å hete DoD: Source, akkurat som CS, for det er jo ingen 2'er De kaller det CS Source og ikke CS2 fordi de ikke har planer om å endre så mye annet enn grafikken. I DoD der i mot har de planer om å kunne legge til diverse kjøretøy i source motoren. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 I DoD der i mot har de planer om å kunne legge til diverse kjøretøy i source motoren. Ok.. Daså. Trodde det var bare grafikken i DoD også.. Og en ting til: OMG! Kjøretøy i DoD? Spar meg.. Det blir jo ellendig. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 I DoD der i mot har de planer om å kunne legge til diverse kjøretøy i source motoren. Ok.. Daså. Trodde det var bare grafikken i DoD også.. Og en ting til: OMG! Kjøretøy i DoD? Spar meg.. Det blir jo ellendig. Det blir KONGE! Tiger..... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 I DoD der i mot har de planer om å kunne legge til diverse kjøretøy i source motoren. Ok.. Daså. Trodde det var bare grafikken i DoD også.. Og en ting til: OMG! Kjøretøy i DoD? Spar meg.. Det blir jo ellendig. Cliffe sa at de vurderte å gjøre det mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå