Gå til innhold

flere moderatorer til forumet?

Anbefalte innlegg

QUOTE (bombijan @ 25/07/2004 : 17:43)
jeg synes forumet trenger fler moderatorer.

daglig går jeg over kategoriene for å lese tråder til folk, og hele tiden kommer jeg over feilpostet eller tullposting av noe slag som ikke er fjernet.

det som redder oss fra slikt er vel de moderatorne som faktisk er litt aktive, aka b-real, enden, osv..

kan dere ikke få inn noen få aktive moderatorer til? spesielt til gamer.no forumet.

... kom det fra gutten som har følgende poster på samvittigheten:

QUOTE (bombijan)
du er lame du
QUOTE (bombijan)
kjøp deg et liv gutt
QUOTE (bombijan)
anders den homsn
QUOTE (bombijan)
Anders, aaaalright, anders den homsen. Anders, aaaalright, anders den homsen. ANDERS, he can really move, ANDERS, he`s got an attitude YEAH ANDERS, he`s the gayest thing aliiiive. Look out, when he`s on street, anders den homsen, anders, han e full a shit, anders den homsen. ANDERS, he can really move, ANDERS, he`s got an attitude YEAH ANDERS, he`s the gayest thing alive, he`s the gayest thing alive, he`s the gayest thing ALIIIIIIIIIIIIIVE.
QUOTE (bombijan)
Og du lukter nigger
QUOTE (bombijan)
Er FAEN ikke sant at q-tec suger så. Det er helt genialt til den prisen å være. Jeg har selv et q-tec kabinett med 300w psu, den funker helt perfekt og den bråker heller ikke så ekstremt som mange hjerneskadde idioter her på forumet påstår, hvis dere mener den bråker sånn så skaff dere hørselsvern. Jeg kjenner også FLERE som har q-tec og har aldri hatt noe problem med det. En venn av meg har et firma som kun kjøper inn q-tec siden det er greit å billig. Og utsenede er heller ikke ille, faktisk ganske bra i forhold til andre kabinett (nå ser jeg bort ifra om du kjøper ferdigcasemoddae kabinetter som en kan kjøpe på 3dfxcool og microplex f.eks, men du kan en jo bare casemodde det selv). Og dere sier psu`en er så dårlig, den er jo selvfølgelig ikke like bra som hvis du kjøper en separat, men funker nå helt fint for meg og alle andre jeg kjenner, og ser en bort ifra psu`en, så koster dette kabinettet 377 kr på techline.no , og det er billig selv bare for kabinettet. Og alle dere som har herpa maskinen må jo være seriøst være niggere, siden de er så forbanna dumme og gjør all ting galt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja den var ikke helt gjennomtenkt den der. Når det gjelder modereringen synes jeg den funker ganske så bra. Er det bare meg, eller har folk blitt litt flinkere til å poste? Synes det har blitt færre poster av typen "HVEM SKJERMKRT!!!!!11???" osv i det siste, selv om det selvsagt fortsatt postes mye rart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...