Gå til innhold

flere moderatorer til forumet?

Anbefalte innlegg

jeg synes forumet trenger fler moderatorer.

daglig går jeg over kategoriene for å lese tråder til folk, og hele tiden kommer jeg over feilpostet eller tullposting av noe slag som ikke er fjernet.

det som redder oss fra slikt er vel de moderatorne som faktisk er litt aktive, aka b-real, enden, osv..

kan dere ikke få inn noen få aktive moderatorer til? spesielt til gamer.no forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (bombijan @ 25/07/2004 : 17:43)
daglig går jeg over kategoriene for å lese tråder til folk, og hele tiden kommer jeg over feilpostet eller tullposting av noe slag som ikke er fjernet.

Du rapporterer vel tråder som du ser er feilpostet, off-topic, spam og lignende? (report-knappen) Jeg går, stort sett minst en gang om dagen, over rapporterte poster for å ordne opp i de tingene.

Blir ikke poster rapportert, er det vanskelig å holde orden. Det er såpass mange nye emner og innlegg hver dag, at det er umulig for oss å gå over alt. Da måtte vi vært mange flere moderatorer i dag, og det kunne blitt litt uoversiktelig. Så vi får stole på at brukerne er sitt ansvar bevisst, og rapporterer tråder som bryter med retningslinjene. Veldig mange av dere er veldig flinke til dette... og tusen takk for det :-)

Lenke til kommentar

QUOTE (The_Miracle @ 25/07/2004 : 17:55)
Hva må egentlig til for å bli moderator da..??

Du må vel være litt aktiv som trådstarter sier, ikke minst seriøs. Da regner jeg med at det muligens kommer av seg selv når de skal velge.

Synes moderatorne gjør en grei jobb, kanskje litt mangel på Gamer.no, men ikke noe man merker noe stort til.

Lenke til kommentar

QUOTE (Pinnella @ 25/07/2004 : 18:12)
QUOTE (^Th0mas^ @ 25/07/2004 : 18:03)
Du må vel være litt aktiv som trådstarter sier, ikke minst seriøs. Da regner jeg med at det muligens kommer av seg selv når de skal velge.

Se på han som er ute etter å smiske :roll:

Hehe, ja ikke sant?

Hadde jeg fått tilbudet om det hadde jeg takket nei, er på forumet for å lese om hardware og gaming, intet annet.

Lenke til kommentar

Du må ha MCFM-sertifisering (Microsoft Certified Forum Moderator), plettfri vandel, god skriftlig fremstillingsevne og i tillegg må du ha gjennomgått forumets moderatorkurs, noe som først er aktuelt etter minst 2 års medlemsskap.

Det er også en selvfølge at du ikke har noen advarsler.

:whistle:

Lenke til kommentar

QUOTE (el-asso @ 25/07/2004 : 18:19)

Du må ha MCFM-sertifisering (Microsoft Certified Forum Moderator), plettfri vandel, god skriftlig fremstillingsevne og i tillegg må du ha gjennomgått forumets moderatorkurs, noe som først er aktuelt etter minst 2 års medlemsskap.

Pokker ta de 2 siste punktene der :p

EDIT: Og det første seff...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

? Sant? :hmm:

Lenke til kommentar

Si meg, får man egentlig noe for alt dette?

Lenke til kommentar

Grunnen til at det kanskje er lite moderering for tiden er pga. at det er ferie. Det er sommer, vi moderatorer er mennesker vi også, vi ferierer akkurat like mye som dere andre om ikke mer. Vi kan ikke sitte forran maskinen hele sommeren og passe på alle de 4500 nye postene som blir postet hver dag her på forumet.

Ser dere tråder som er feilpostet eller som det er mye tull i, så er det bare å rapportere trådene, så tar en moderator seg av det så fort han ser det.

Flott :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...