Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spørsmål vedrørende D-Link ruter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D-Link DI640 med innebugd 4 porter switch er en ganske god router, sitter selv bak en slik her nuh. Telenor ADSL 2048/256 linje. Har hatt den siden jeg fikk ADSL og den duger enda. :)

Men det ethernet... som du nevnte, kjenner jeg ikke til om dette da er den samme eller en annen router. har du evt link til produktet?

Lenke til kommentar

Yupp, samme router. :) Så om du ønsker en enkel liten router så kan jeg anbefale denne. :) Fine er at det er innebygd firewall og litt annet fine ting som faktisk er bra. + man har muligheten til å sette opp til å forwarde noen porter om det trengs. Den har dekket mitt behov så langt. :)

Samt om du skulle ha behov for trådløst eller flere porter i switchen så kan man bare sette på ett trådløst aksess punkt og/eller en annen switch/hub. 604 støtter DHCP også, så det er ikke noe stort problem.

Den er nok ikke bygd til å drifte ett lan som kjører full spiker på trafikken hele tiden, men for ett lite hjemmelan er den ganske perfekt. :)

Lenke til kommentar
Yupp, samme router. :) Så om du ønsker en enkel liten router så kan jeg anbefale denne. :) Fine er at det er innebygd firewall og litt annet fine ting som faktisk er bra. + man har muligheten til å sette opp til å forwarde noen porter om det trengs. Den har dekket mitt behov så langt. :)

Samt om du skulle ha behov for trådløst eller flere porter i switchen så kan man bare sette på ett trådløst aksess punkt og/eller en annen switch/hub. 604 støtter DHCP også, så det er ikke noe stort problem.

Den er nok ikke bygd til å drifte ett lan som kjører full spiker på trafikken hele tiden, men for ett lite hjemmelan er den ganske perfekt. :)

Da bestiller jeg den.. Takk skal du ha :w00t:

Lenke til kommentar
Er det noen som har en anelse om D-Link Express EtherNetwork DI-604 - Ruter + 4-portssvitsj er en brukbar ruter?

Hvis du er på Chello så IKKE bruk denne eller SMC7004VBR. Den takler dårlig at ISPen ikke svarer på ICMP Ping til gateway.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...