Trafalgar Law Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hei, her om dagen virket ikke Ventrilo'en min. Hørte ikke hva folk sa til meg, og jeg fikk ikke snakket med dem, så fant jeg ut at det var lyd driverne mine som var blitt slettet. Jeg innstalerte dem så på nytt, og det funket ikke så bra på counter-strike eller andre spill. Jeg hører nesten ikke denne "3D Lyden", det er veldig vanskelig å høre hvor folk kommer, og på Ventrilo skurrer det noe iherdig når folk snakker, skurringa kommer og går. Men hoved problemet er på spill. For meg som gamer en del Counter-Strike, noen som har no aning om hva jeg kan gjøre? Jeg har NVIDIA® nForce Audio, det er da intrigrert i hovedkortet (eller hvordan intrigrert skrives ) navet på driveren er nvapu.sys og det er versjon 6.14.0431.0000 (Engelsk) Håper noen vet jeg kan gjøre! (Dere får unnskylde meg for surr og dårlig norsk noen steder, skrev dette veldig fort ) Endret 25. juli 2004 av Shadow_Whizper Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Fant ut hva det var, kontakta bak sto ikke ordentlig i =) Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 OH MY GOD! Poster du et slikt innlegg før du sjekker? Er du 12? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 OH MY GOD! Poster du et slikt innlegg før du sjekker? Er du 12? Er du? Bare lure etter jeg leste innlegget ditt i denne posten Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jepp, er ferdig utdannet på høyskole-vil du vite mer? Er bare så forbannet lei av fjasetråder og elendig ordføring/semantikk. Samt alle de barnslige, ugjennomtenkte og unødvendige trådene som blir startet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå