Gå til innhold

Igår fikk jeg CX65! (Har noen spørsmål...)

Anbefalte innlegg

Fikk en CX65 i gave igår. Har ingen datakabel [enda] men fant et fint bakgrunnsbilde på internett som jeg gjerne vil bruke som bakgrunn. Men om jeg går inn på linken med telefonen får jeg bare lagret siden.. Kan jeg da bruke den som bakgrunn? Finner den ikke igjen på telefonen. Eller må man bruke kabel eller irda for å få overført bilder?

Bruker Chess kontant og det ser ut som wap og mms funker automatisk uten å sette opp noe for jeg har både fått lastet ned et spill og har mottatt MMS. Er det vanlig at det er satt opp klart? Da jeg brukte C62 tidligere i år var det noe herk å få stilt inn alt riktig.

Har dere tips til noen fine spill? Har hørt rykter om Super Mario for mobil? Hva med Tetris? Hvor kan man laste ned (trenger ikke være gratis)?

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut av dette med bakgrunnen. Men tar fortsatt gjerne imot spill tips.

Noen som vet om javaspillene på www.vi.no fungerer må CX65? De påstår det skal virke på alle javatelefoner.... og får man mye reklamedritt når man registrerer seg der?

Lenke til kommentar
Fant ut av dette med bakgrunnen. Men tar fortsatt gjerne imot spill tips.

Noen som vet om javaspillene på www.vi.no fungerer må CX65? De påstår det skal virke på alle javatelefoner.... og får man mye reklamedritt når man registrerer seg der?

vi.no har ikke spill for øyeblikket

Lenke til kommentar
Har hatt cx65 i ei uke nå, men har enda ikke funnet instant messaging! Noen som kan hjelpe meg her???? Og er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe meg en datakabel? Takk for alle svar

Syns huske jeg leste at bare m65 hadde instant message... er ikke 100% sikker, men det kan jo forklare hvorfar du ikke har funnet det.

Datakabel: du kan jo sjekke komplett.no, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ser at det har kommet ny firmware til telefonen min og at jeg må ha en seriell datakabel for å oppgradere den. Er det riktig at det da er DCA 500 kabelen jeg må skaffe meg? Regner med at den også fungerer til all annen dataoverføring mellom telefonen og pcen min (skal ikke flashe eller noe sånt)?

Har kanskje Clas Ohlson en kabel som passer?

Endret av SilviaB
Lenke til kommentar

Det går derimot an å konvertere mp3filene til et annet format, med tap av kvalitet, samt at størrelsen blir mindre. Dette tror jeg skal gjøres automatisk hvis du bruker MPM-programmet (uten å være sikker, men synes jeg har lest noe sånt en plass).

Lenke til kommentar

har clas olson datakabel som passer?

Eg får opp :det har oppstått en feil når eg sender MMS.Har telenormobil. sendte MMS siemens cx65 til 1999.

Har også prøvd og slå av og på mobilen etter eg har lagret oppsetet!

Er det noen på dette forumet som har hatt/har samme problem, eller som ev kan hjelpe meg?

Har mobilverkstedene fått den siste firmware oppdateringen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...