Starblade Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg kjører WinMX 2.6 og alt fungerte flott inntil for noen dager siden... nå får jeg ikke noen søkeresultater, den står konstant på "searching..." Jeg kjører Win2000 med Zonealarm (har åpnet for WinMX her) og NGT bredbånd... Noen andre som opplever problemer med dette? Noe som må gjøres i router? Starblade Lenke til kommentar
askt Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg sjekket nettopp, og det funker flott hos meg. Er nok et forbigående problem... I mellomtiden kan jeg anbefal WinMX 3 BETA 8 på http://www.winmx.com/beta300 Ikke like mange brukere som v2.6 ennå, men allikevel mye bedre. Multiple source download osv. Mye morro. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Du har vel kryssa av for at du bruker firewall under connection? Regner med at du har det, men ville bare si ifra. Lenke til kommentar
Starblade Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Joda, har krysset av for det i WinMX. Og siden jeg har hatt dette problemet sammenhengende i et par dager så er det neppe noe forbigående. Starblade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå