Gå til innhold

AMD64 oppgradering, tilbakemeldinger.

Anbefalte innlegg

Heisann :)

En bekjent av meg har en XP2500+ som han mener har klikka, så han har spurt meg om han kan kjøpe av min for 600,- (!!!), hvilket jeg mener er en veldig fin pris i mitt favør :devil:

Hadde egentlig bestemt meg for å klare å vente til socket 939 ble billigere, og socket 754 var faset ut, men dette blir jo så latterlig billig, at jeg tar i bruk litt av mine sommerpenger til en oppgradering :)

Tenkt på A64 3000+ og nForce3 250GB kortet Epox EP-8KDA3J. Men er dette kortet noe særlig? Eller bør jeg gi mer penger for et litt dyrere kort, i såfall, hvilket?

pain :)

EDIT: handlevogn

Her ser dere hvor billig dette blir, kjøper det sannsynligvis på Amraam. Kan trekke fra 600,- for 2500+ min, og, tja, 600,-/700,- for LanPartykortet mitt. Dermed blir det bare 1.300,- dyrt! :D

Endret av pain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det er 754 du tenker på så har en kompis av meg kjøpt dette :

Det ser ut som at det fungerer meget bra og har heller ikke problemer med å kjøre med 2 stk 3200 brikker på riktig hastighet , noe flere andre 250 kort har .Komplett

Ble litt rot i dette innlegget Snekker`n, rett litt på det slik at jeg skjønner ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et EPoX 8KDA3+, som er akkurat samme kortet som det billigere 8KDA3J, bare med 4 ekstra sata-porter, og kan med sikkerhet si at det tar 2x512 helt fin-fint. Kjører 2x512 med OCZ PC3500EB, og det fungerer helt utmerket!

Kortet klokker meget bra her, og er i følge andre på xtremesystems et av de beste nf3-250-kortene ute på markede nå.

Anbefales på det sterkeste :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har et EPoX 8KDA3+, som er akkurat samme kortet som det billigere 8KDA3J, bare med 4 ekstra sata-porter, og kan med sikkerhet si at det tar 2x512 helt fin-fint. Kjører 2x512 med OCZ PC3500EB, og det fungerer helt utmerket!

Kortet klokker meget bra her, og er i følge andre på xtremesystems et av de beste nf3-250-kortene ute på markede nå.

Anbefales på det sterkeste :yes:

Roger.

Da blir det dette kortet. Mulig det er waste of money å kjøpe s754 nå, men jeg taper rett og slett ikke mye på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...