Gå til innhold

endelig fikk jeg Slackware på nett

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Jaja, rolig nå. Si ikke det. For at man skal få kontakt med Win-maskinene må man konfigurere samba. Mange problemer kan også oppstå når du skal installere nettverkskortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, rolig nå. Si ikke det. For at man skal få kontakt med Win-maskinene må man konfigurere samba. Mange problemer kan også oppstå når du skal installere nettverkskortet.

Jeg visste ikke man trengte samba for å komme på nett. Oysann, det gjør jo man ikke. Og tar ærlig talt ikke lange tiden det heller. :)

Lenke til kommentar
grattis wil.

Det er bare kjempe deilig å endelig komme på nett, etter å ha banna og sleti flere dager\timer\minutter\sekunder\pico-sekunder. Da får man sånne gledes-utrop

NANO SEKUNDER! .. :p + Nano eier Pico.. Men VIM eier begge. Uansett. Lite vits i at

20 forskjellige personer sier "Gralla" på forskjellige måter. Er generelt lite vits i denne

tråden i det hele tatt :ermm:

Lenke til kommentar
Det er bare kjempe deilig å endelig komme på nett, etter å ha banna og sleti flere dager\timer\minutter\sekunder\pico-sekunder.

Kremt. Linux-brukere bruker slash den ANDRE veien. Og vi bruker nano-sekunder, ikke pico-sekunder. Vennligst assimilér.

Edit: Hm, Velmont dro vitsen min nesten et helt emacs-sekund før jeg rakk å poste. Bugger.

Endret av slime mold
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Jeg visste ikke man trengte samba for å komme på nett. Oysann, det gjør jo man ikke. Og tar ærlig talt ikke lange tiden det heller. :)

Han hadde satt opp nettverket også!

Lenke til kommentar

Han hadde satt opp nettverket også!

Poenget mitt var at han har brukt en/flere uke/uker på det.

Lenke til kommentar

Wow, du har fått nettverket til å fungerer? For det første er det en unødvendig post, hvor det virker som at du vil bevise at du klarer å bruke slack, en slags 'in your face" tråd. Du satte opp nettverk, men det jeg er interessert i er hvor mange forumer du måtte spamme på og hvor mange timer/dager det tok før du fikk svar.

Jeg tror ikke du fant svaret i TFM, men på et forum. Itpro forumet kanskje? :yes:

Det å sette opp internett må være det letteste man gjør, uansett hva slags distro man bruker, så du får nok ikke en stående applaus fra min side.

Nettverk er heller ikke noe vanskelig å sette opp, hvis man gidder å lese litt.

edit:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar

nei, jeg trengte ikke å konfiguere Samba selv. det kom av seg selv faktisk. trengte bare å slenge inn hostnavnet også var både nette og samba oppe å gikk. ble ganske overasket selv.

nå er jeg ikke så fårferdelig intressert i å vite hvem som synes denne tråden var intressant eller ikke. jeg vil bare si at jeg takker for all den gode støttene enkelte av dere har gitt meg.

enkelt andre kan jeg ikke snakke så mye om. det holder jeg for meg selv.

men de som har hjulpet meg har gjort en veldig god jobb.

Lenke til kommentar
nei, jeg trengte ikke å konfiguere Samba selv. det kom av seg selv faktisk. trengte bare å slenge inn hostnavnet også var både nette og samba oppe å gikk. ble ganske overasket selv.

nå er jeg ikke så fårferdelig intressert i å vite hvem som synes denne tråden var intressant eller ikke. jeg vil bare si at jeg takker for all den gode støttene enkelte av dere har gitt meg.

enkelt andre kan jeg ikke snakke så mye om. det holder jeg for meg selv.

men de som har hjulpet meg har gjort en veldig god jobb.

Å dette har du brukt hva, en uke eller to på?

Også må du i tillegg spamme forumet med det? Sånt skal vel ærlig talt i gledesutbrudd, om det skal lages tråd av det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...