Gå til innhold

endelig fikk jeg Slackware på nett

Anbefalte innlegg

ja, nå kan dere si hva dere vil folkens, men jeg har faktisk fått Slackware 10.0 opp å gå på nett alene. samtidig fikk jeg Nettverket til å funke også. kan se Windows pc`ene i huset uten problem. nå mangler jeg ingenting faktisk. har alt jeg trenger i Slackware jeg nå+ litt til. storkoser meg her.

ja, jeg er ganske stolt nå siden at jeg klarte å få Slackware på nett.

så for de av dere som synes at jeg skulle gi opp Slackware. glem det. har alt klart jeg nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for det folkens. nå vet jeg iallefall at jeg IKKE skal bytte Linux. det er morsomt når man får til ting som andre folk tror at man ihvertfall ikke skal få til. sånn har det visst vært her i det siste. alle har sagt:

nei wil, legg vekk Slackware. hold deg til Windows, eller Fedora eller noe. men neida, jeg er sta jeg skjønner dere. gir meg ikke så alt for lett. sånn man lærer.

Lenke til kommentar
Wil: Jeg hadde FreeBSD oppe på nett på første boot.

Men joda, gratulerer for at du må spamme forumet med en bagatell alle her driter i. :)

Jeg "driter" ikke i det for å bruke ditt vulgære språk. Synes det er fint å høre positive tilbakemeldinger når noen har fått til ting de har slite litt med. Om du synes det er så uinterresant så skjønner jeg ikke hvorfor du skal skryte av at du har FreeBSD på maskinen.

Lenke til kommentar
Wil: Jeg hadde FreeBSD oppe på nett på første boot.

Men joda, gratulerer for at du må spamme forumet med en bagatell alle her driter i. :)

Jeg "driter" ikke i det for å bruke ditt vulgære språk. Synes det er fint å høre positive tilbakemeldinger når noen har fått til ting de har slite litt med. Om du synes det er så uinterresant så skjønner jeg ikke hvorfor du skal skryte av at du har FreeBSD på maskinen.

Noen regner FreeBSD som "vanskelig", akkurat som noen gjør med Slackware, så jeg ville bare presisere at på et like "vanskelig" system fikk jeg opp nett med en eneste gang.

I motsetning til wil som bruker noen uker. :)

Lenke til kommentar
ja, nå kan dere si hva dere vil folkens, men jeg har faktisk fått Slackware 10.0 opp å gå på nett alene. samtidig fikk jeg Nettverket til å funke også. kan se Windows pc`ene i huset uten problem. nå mangler jeg ingenting faktisk. har alt jeg trenger i Slackware jeg nå+ litt til. storkoser meg her.

ja, jeg er ganske stolt nå siden at jeg klarte å få Slackware på nett.

så for de av dere som synes at jeg skulle gi opp Slackware. glem det. har alt klart jeg nå.

n00b :!:

Neida, gratulerer!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...