wil Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ja, nå kan dere si hva dere vil folkens, men jeg har faktisk fått Slackware 10.0 opp å gå på nett alene. samtidig fikk jeg Nettverket til å funke også. kan se Windows pc`ene i huset uten problem. nå mangler jeg ingenting faktisk. har alt jeg trenger i Slackware jeg nå+ litt til. storkoser meg her. ja, jeg er ganske stolt nå siden at jeg klarte å få Slackware på nett. så for de av dere som synes at jeg skulle gi opp Slackware. glem det. har alt klart jeg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Gratulerer da, wil Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Grattis! Endret 25. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 takk for det folkens. nå vet jeg iallefall at jeg IKKE skal bytte Linux. det er morsomt når man får til ting som andre folk tror at man ihvertfall ikke skal få til. sånn har det visst vært her i det siste. alle har sagt: nei wil, legg vekk Slackware. hold deg til Windows, eller Fedora eller noe. men neida, jeg er sta jeg skjønner dere. gir meg ikke så alt for lett. sånn man lærer. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Gratulerer! Hva var problemet, og hva gjorde du for å løse det? Det kan jo hende andre støter på samme problem. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Wil: Jeg hadde FreeBSD oppe på nett på første boot. Men joda, gratulerer for at du må spamme forumet med en bagatell alle her driter i. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ... Internett er jo det første man får, før vim til og med!.. Det er jo utrolig lett å sette opp internett som flere har sagt her.... :] Menmen, må vel si gratulerer da, siden du brukte så mye tid på det og plutselig klarte det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ro deg ned litt da, Neophus. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Wil: Jeg hadde FreeBSD oppe på nett på første boot.Men joda, gratulerer for at du må spamme forumet med en bagatell alle her driter i. Jeg "driter" ikke i det for å bruke ditt vulgære språk. Synes det er fint å høre positive tilbakemeldinger når noen har fått til ting de har slite litt med. Om du synes det er så uinterresant så skjønner jeg ikke hvorfor du skal skryte av at du har FreeBSD på maskinen. Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Greit nok at du trur du har fått det til, men garanterer deg at du kjem til å drite på draget seinare. Å vedlikeholde ein slackwareinstalasjon er ikkje berre så enkelt som du trur. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Wil: Jeg hadde FreeBSD oppe på nett på første boot.Men joda, gratulerer for at du må spamme forumet med en bagatell alle her driter i. Jeg "driter" ikke i det for å bruke ditt vulgære språk. Synes det er fint å høre positive tilbakemeldinger når noen har fått til ting de har slite litt med. Om du synes det er så uinterresant så skjønner jeg ikke hvorfor du skal skryte av at du har FreeBSD på maskinen. Noen regner FreeBSD som "vanskelig", akkurat som noen gjør med Slackware, så jeg ville bare presisere at på et like "vanskelig" system fikk jeg opp nett med en eneste gang. I motsetning til wil som bruker noen uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Og da hadde du kanskje allerede brukt Linux/Unix en stund? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ro ned da, folkens. Greit nok at wil er en plageånd som stiller de dummeste spørsmål og sjelden gidder å lese/lære på egen hånd - DENNE GANGEN har han faktisk gjort akkurat det, så la ham være! Helt alvorlig... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Og da hadde du kanskje allerede brukt Linux/Unix en stund? Jeg hadde brukt suse noen måneder året før, men uten å røre terminalen stort. Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ja, nå kan dere si hva dere vil folkens, men jeg har faktisk fått Slackware 10.0 opp å gå på nett alene. samtidig fikk jeg Nettverket til å funke også. kan se Windows pc`ene i huset uten problem. nå mangler jeg ingenting faktisk. har alt jeg trenger i Slackware jeg nå+ litt til. storkoser meg her. ja, jeg er ganske stolt nå siden at jeg klarte å få Slackware på nett. så for de av dere som synes at jeg skulle gi opp Slackware. glem det. har alt klart jeg nå. n00b :!: Neida, gratulerer!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ja, du er så flink atte, Neophus. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ja, du er så flink atte, Neophus. Det å få en boks opp på nett er noe av det letteste man kan gjøre. Kan ikke påstå man trenger å være stort flink for å få det til. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 grattis wil. Det er bare kjempe deilig å endelig komme på nett, etter å ha banna og sleti flere dager\timer\minutter\sekunder\pico-sekunder. Da får man sånne gledes-utrop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg