Corleone Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva i helvette er det du prater om?! Du skriver: Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer! Her står det jo at chieftec og Avantech leveres med F\S PSU'er noe som de ikke gjør. Cheifteck leveres med cheiftec PSU'er og Avantech har jeg ikke peiling. Jævla idiot! Hvis du hadde lært deg norsk, så hadde du skjønt at jeg prata om AOpen H600-serien, og ikke de to andre kabinettene. Det jeg sier er følgende: Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da... AOpens H600 serie er ikke så dårlig, med andre ord er den et alternativ for de som vil vurdere det. ...men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec... Jeg mener at H600-serien er litt dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer Men AOpens H600 serie leveres vissnok med F/S PSUer, noe som er et stor pluss en bør ta med i betraktning når en skal velge kabinett. Dette burde faen meg være unødvengig av meg å måtte forklare! Neste gang bør du prøve å tenke FØR du begynner å taste. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 kan jo hende at avantech leveres med F/S siden du ikke har peiling da.. Men er det noen som vet hva som står i et avantech? evnt lydnivå på denne? Har selv et Avantech, og svigeren valgte et Q-Tec kabinett. Avantech'en er sinnsykt stille. Q-Tec'en derimot, bråker ganske mye. Lenke til kommentar
Manga Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer! Det du skrev kan lett misforståes, ingen grunn til å hakke på folk av den grunn Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 AOpen er nok bra, jeg har hatt det før. -Men synes det virker som det er Avantech som er best i prisklasse rundt og under 500kr Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Denne diskusjonen er unødvendig, og jeg gidder ikke kommentere det siste innlegget hans. Dere skjønner sikkert hvorfor. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/S PSUer! Les over det du skrev et par ganger, Corleone, så ser du at det ikke er så lett å se hvilke kabinetter du mener leveres med F/S PSUer. "Ola sykler raskt, men ikke så raskt som Per. Han har gul sykkel." Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tror noen må passe språkbruken sin litt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Denne diskusjonen er unødvendig, og jeg gidder ikke kommentere det siste innlegget hans. Dere skjønner sikkert hvorfor. Men du gjorde det jo akkurat ! Når det gjelder Q-TEC, bør det unngås for alle penga, selv om et par brukere her har hatt gode erfaringer, er det ikke til å komme fra at Q-TEC ligger på returtoppen av hva som tilbys av strømforsyninger i Norge. I tillegg må du ta deres oppgitte effekt med ei vaskebøtte salt. Avantech'et som nevnes er genialt og billig, og brukes bl.a. av komplett i deres "kjedelige" kontormaskiner. Tror det kan fåes i svart til samme pris også. Har selv en haug av kabinetter, bl.a. H600B, og det er greit nok, men savner plass til 120 mm vifter, og det er jo heller ikke noe rått av utseende. Har litt sansen for Chieftec sine vifteklips, selv om de kanskje medfører litt mer vibrasjonsstøy ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Og tar plass? Men vifteklips er en genial ting. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Denne diskusjonen er unødvendig, og jeg gidder ikke kommentere det siste innlegget hans. Dere skjønner sikkert hvorfor. Hvis den er så unødvendig så burde du kanskje ikke ha starta diskusjonen... Det finne mange bedre måter å rette på det folk skriver. Når sant skal sies så overvuderer jeg kanskje norsk kunnskapene til folk her på fora. Legg merke til hvore mye ordet "vissnok" har å si for hele setninga. Hvis en bare tenker litt mer over det så blir det ikke nødvendig vis så vanskelig å forstå. Det er vel bare det at når folk med dårlige språk kunnskaper og i rette alderen skal prøve å rette på noen, så blir det bare helt feil. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Denne diskusjonen er unødvendig, og jeg gidder ikke kommentere det siste innlegget hans. Dere skjønner sikkert hvorfor. Hvis den er så unødvendig så burde du kanskje ikke ha starta diskusjonen... Det finne mange bedre måter å rette på det folk skriver. Når sant skal sies så overvuderer jeg kanskje norsk kunnskapene til folk her på fora. Legg merke til hvore mye ordet "vissnok" har å si for hele setninga. Hvis en bare tenker litt mer over det så blir det ikke nødvendig vis så vanskelig å forstå. Det er vel bare det at når folk med dårlige språk kunnskaper og i rette alderen skal prøve å rette på noen, så blir det bare helt feil. Så sant som det er sagt: *overvurderer *norskkunnskapene *hvor *nødvendigvis *språkkunnskaper Når det gjelder kilden til misforståelsen, er det din feil Corleone, da du skriver Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer! Det er her ikke noen regler for om setning nr. 2 referer tilbake på leddsetning 1 eller 2, dette blir opp til leseren å tolke. Jeg hadde tolket det som om du refererte til første delen av setninga, men det er ikke det eneste korrekte. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Så sant som det er sagt: *overvurderer *norskkunnskapene *hvor *nødvendigvis *språkkunnskaper Når det gjelder kilden til misforståelsen, er det din feil Corleone, da du skriver Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer! Det er her ikke noen regler for om setning nr. 2 referer tilbake på leddsetning 1 eller 2, dette blir opp til leseren å tolke. Jeg hadde tolket det som om du refererte til første delen av setninga, men det er ikke det eneste korrekte. Kjære deg. Det er forskjell på rettskriving og kunnskaper om setningsoppbygging. Det burde de fleste vite. Jeg kan også opplyse om at den posten min var skrevet i halvsøvne like etter at jeg "våkna" tidligere på kvelden. Jeg er også fullt klart over at det ikke er regler for hvordan setningen refererer til den tidligere, men sunn fornuft skulle nok kunne fortelle deg hva det er snakk om. Når sant skal sies så var det mest plagsomme med denne saken måten Marius_EV prøvde å rette på meg, og det er det jeg fyrte meg på. Forresten så skives "referer," som du kalte det, "refererer." Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjære deg. Det er forskjell på rettskriving og kunnskaper om setningsoppbygging. "Kjære deg". Nå skyter du deg selv bare mer og mer i foten, Corleone. Du klaget på dårlige norskkunnskaper (eller "norsk kunnskaper"), et begrep som bl.a. inneholder både rettskriving og setningsoppbygging. Din manglende mestring av sistnevnte begrep var årsaken til at Marius misforstod deg. Når sant skal sies så overvuderer jeg kanskje norsk kunnskapene til folk her på fora. Det er vel bare det at når folk med dårlige språk kunnskaper og i rette alderen skal prøve å rette på noen, så blir det bare helt feil. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har q-tec og det funker bra det.. har to neon rør, to cd rommer, to disker. 7vifter og den er 400watt og det funker veldig bra.. lys i viftene og! Har Q-Tec 450w, Radeon 9800 Pro, 4 harddisker + DVD brenner og CD brenner. Q-Tec suger så jævli! Kan for øyeblikket ikke kjøre mer enn 1 harddisk, og kan ikke spille 3D-spill uten at PCen krasjer pga for ustabil/lite strøm. IKKE KJØP Q-Tec, kjøp alt annet enn det, spesielt Enermax, Mist osv. de med kvalitet. Lenke til kommentar
CONeXXiON Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Saft-is... Har du noen gang tenkt på at det kanskje er noen folk som har lese- og skrivevansker? Synes dette har gått ganske off-topic den siste sida. Syntes dere kan dr*** i de forskjellige norskkunnskapene til folk her, og heller snakke "on-topic"... Har fortsatt ikke hatt problemer m Q-Tec... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hold dere til topic ellers stenges tråden. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Takker for svar Nå er Avantec til 520kr bestilt, så da kan dere slutte å krangle;-) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Saft-is... Har du noen gang tenkt på at det kanskje er noen folk som har lese- og skrivevansker? Synes dette har gått ganske off-topic den siste sida. Syntes dere kan dr*** i de forskjellige norskkunnskapene til folk her, og heller snakke "on-topic"... Har fortsatt ikke hatt problemer m Q-Tec... CONeXXiON...har du i det hele tatt lest tråden før du begynner å dele ut dine personlige advarsler ? Corleone beskyldte Marius for å være en idiot og tilnærmet analfabet,og når det i virkeligheten var førstnevntes egen mangel på språklig mestring som førte til misforståelsen, bryr det meg midt på ryggen hvilke dysfunksjoner Corleone måtte ha pådratt seg før jeg forsvarer Marius. La meg sitere vår kvitrende sangful: Jævla idiot! Hvis du hadde lært deg norsk, så hadde du skjønt at jeg prata om AOpen H600-serien, og ikke de to andre kabinettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg