Gå til innhold

Hvilken Q Tec?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
q-tec suger jo!!! du kan kjøpe must 480 w

en kamerat av meg har mist 480 han er kjempe fornøyd, han sier at den er mye bedre en q-tec!!

http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

mist koster litt men garntert best! ;)

Skal ikke så mye til å bli bedre enn q-tec da.

Men trådstarter vil jo ha et så billig kabinett som mulig og da blir nok den PSU'en on god del dyrere enn det han vil ja.

Btw, linken virker ikke.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Dette Avantec kabinettet som komplett har virker meget bra!! -Tusen takk for svar, men holder strømforsyningen til dette:

Abit AN7

XP2500

En seagate 80GB

En vanlig cd-rom

Sapphire 9800pro

512MB ram

300W er vel litt knapt, men kanskje det holder? -Isåfall blir det et Avantec!

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar

Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer!

Hvilket merke er F/P PSU'er? Chieftech kabinettene kommer med Chieftech PSU'er.

Aopen H600 serien leveres men F/S(fortron/sourse) PSU'er, som er veldig bra.

Hvis du er litt smart så skjønner du jo at jeg skrev feil der. Skal vi bli noe mer firkantig nå så kan jeg jo nevne at det skrives Chieftec, og ikke Chieftech ;P

Når det gjelder hvor stor PSU du trenger, så er det skjeldent at en vil klare å kjøre ei 350W strømforskyning i bakken med det utstyret som var nevnt. Da må det nok en del mere til ;)

Endret av Corleone
Lenke til kommentar

Aopens AopenH600-serie er ikke helt bort heller da, men jeg vil kalle det hakket dårligere enn både Avantech og Chieftec. De leveres vissnok med F/P PSUer!

Hvilket merke er F/P PSU'er? Chieftech kabinettene kommer med Chieftech PSU'er.

Aopen H600 serien leveres med F/S(fortron/sourse) PSU'er, som er veldig bra.

Hvis du er litt smart så skjønner du jo at jeg skrev feil der. Skal vi bli noe mer firkantig nå så kan jeg jo nevne at det skrives Chieftec, og ikke Chieftech ;P

Når det gjelder hvor stor PSU du trenger, så er det skjeldent at en vil klare å kjøre ei 350W strømforskyning i bakken med det utstyret som var nevnt. Da må det nok en del mere til ;)

Jeg er visst idiot for jeg skjønner ikke va du skrev der. :whistle:

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Har q-tec, ikke hatt noe prob m den... Har en 350 w psu, og med den kjører jeg Abit KD7-g, ATI radeon9800 pro, 2 cd-rom, i wd 80 gb, MASSE vifter, og en AMD Athlon XP 2400+... Ikke hatt noe problemer enda... Kabinettet ser faktisk bra ut også... :D

Lenke til kommentar
Har q-tec, ikke hatt noe prob m den... Har en 350 w psu, og med den kjører jeg Abit KD7-g, ATI radeon9800 pro, 2 cd-rom, i wd 80 gb, MASSE vifter, og en AMD Athlon XP 2400+... Ikke hatt noe problemer enda... Kabinettet ser faktisk bra ut også... :D

Enig! De funker bra her i allefall..

Lenke til kommentar
Hva i helvette er det du prater om?!

Du skriver:

Her står det jo at chieftec og Avantech leveres med F\S PSU'er noe som de ikke gjør. Cheifteck leveres med cheiftec PSU'er og Avantech har jeg ikke peiling. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...