Oljens Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Fotolabo er "Best i test" i nok en test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=300100 og Extrafilm er i den samme testen rangert først på bildekvalitet. Endret 24. april 2006 av Oljens Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Eurofoto er håpløse spør du meg. Di bildene jeg har fått fra der har alle vært beskjært. Veldig irriterendes at føtter og ører blir amputert når man har brukt lang tid på utsnitt. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har ikke lset gjennom hele bunka her nå, men jeg kan hvertfall anbefale Fotolabo! Har brukt de noen ganger og fått veldig bra kopier av bildene mine til en fin pris. Når jeg bestiller velger jeg "PRO"-kvalitet Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen av dere nevner noe om hav de gjør med bildene. En amatør med et ubehandlet bilde vil sikkert synes at et som er heftig oppskarpet og saturisert er supert. Mens jeg liker å gjøre jobben selv, og ville derfor hate det om en leverandør også gjorde dette med bildene mine, det ville resultert i ett grusomt overbehandlet bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå