tor1986 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Her er posten om CX65. synes det var nødvendig med et eget innlegg om denne telefonen. Her kan dere poste alt som har med telefonen å gjøre.. Har også funnet en del bugs på telefonen: Videoopptakeren hopper tilbake til menyen noen ganger (løsning: skru av og på telefonen) GPRS for Netcom fungerer ikke. Telefonen henger seg opp hver gang noe blir lastet ned fra WAP (løsning: ta ut batteriet) Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 GPRS for Netcom fungerer ikke. Javel. Hvor har du det fra???? Det har virket hos meg fra første sekund. Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 GPRS på telefonen min fungerer ihvertfall ikke... Har prøvd å få oppsett flere ganger... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 GPRS på telefonen min fungerer ihvertfall ikke... Har prøvd å få oppsett flere ganger... Kjenner flere som desverre har det samme porblemet, men hos noen så begynte det plutselig å fungere etter noen dager Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Kanskje de hadde glemt å aktivere GPRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå