FamP Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har Avidi Midi(512/128 på kabelTV). Forøvring veldig fornøyd med hastigheten. (530-546Kb/s i følge Speedometeret på IT-avisen.) Tidligere var det slik at en i tillegg til kabelabonnemenet(297,- pr. md) også måtte ha abb. for Online Internett(98,- mnd). Dette ble for en stund siden endret slik at eget Online abb. ikke lengre ble nødvendig. BRA Telenor! Selve saken er imidlertid slik at for å oppnå dette måtte en inn på internett(http://registrering.online.no/avidi) og registrere kabelmodemet og "overføre" Online abb. til Avidi. Dette fikk jeg ikke med meg da. Om det var "fylla har skylda" eller for liten skrift på informasjonen fra Telenor vet jeg ikke. Uansett, jeg har nå mottatt fakturaer for begge abb. og ville selvsagt ikke betale for Online abb. fordi det inngår i Avidi Midi. Ringte "Stjelenor", men nei, siden jeg var for sen med å registrere meg, må jeg pent betale begge fakturaene. Vet jo at jeg kunne unngått dette ved å lese infoen med lupe, men må jo bare si at dette er typisk "Stjelenor". Jeg har jo tross alt betalt dette allerede, så det måtte vel være mulig å kansellere Online fakturaen! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hvis du ringer til dem så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
president Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Har satt opp et Telenor Avidi-abonnement selv, og synes det stod ganske bra forklart...men jeg var edru dah..hvis du har to Online-abonnement må du jo betale for dette uansett grunn til at du har to abonnement. Men hvis du ringer Telenor (og spør pent) så slipper du sikkert å betale for det ene abonnementet. [ Denne Melding var redigert av: president på 2002-04-27 16:20 ] Lenke til kommentar
TheFisher Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Ja, ring dem! Selv har jeg hjulpet noen med kabel-internett til Avidi, de hadde samme problemet med to regninger. Telenor Avidi gjør en god support og du må klage på en vennlig måte, så slipper du de to regninger. Så går vi utfra at vi slutter å kalle Telenor for Stjelenor! De leverer ypperlig support og lytter til brukere! Husk at de er billigst på kabel-internett mot Adsl og Smartcall! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: Vet jo at jeg kunne unngått dette ved å lese infoen med lupe, men må jo bare si at dette er typisk "Stjelenor". Jeg har jo tross alt betalt dette allerede, så det måtte vel være mulig å kansellere Online fakturaen! Det er er sikkert mulig å få ordnet dette. Men jeg synes nå at du tar i litt vel, når du sier at dette er typisk "Stjelenor". Telenor er en bedrift, og følger reglene og krever pengene som er ført inn i deres faktureringssystem. Om noe av informasjonen er feil, tror jeg faktisk at de oppfordrer deg til å ta kontakt med dem. Mvh kjello2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå