Prnkstr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg fant akkurat ut at nå at min hoved pcs graffikkorts vifte av en eller annen grunn IKKE GIKK RUNDT. Prøvde å dytte den i gang, men den drar bare en ynkelig runde eller to å så stopper den . Ser nesten ut som den stopper fordi den sitter fast i noe eller noe sånt. Uansett den var så satans var at det var vqanskelig å holde hånden på oversiden av den. Noen gode råd eller forslag? Kan viften plutselig stoppe? Kjøpte mitt Gforce3 Gold edition for litt over et år siden nå....er det lang nok tid for at viften kan krepere? Personlig har jeg mest lyst til å skru av viften å se om den sitter fast i noe eller sånt... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ser nesten ut som den stopper fordi den sitter fast i noe eller noe sånt. Personlig har jeg mest lyst til å skru av viften å se om den sitter fast i noe eller sånt... Da kan du vel prøve det da vettu hvis det er mye dritt der så er det ikke rart den ikke går rundt og motoren blir varm... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Vel...tok av viften...blåste bort det lille som var av støv, tørket vekk gammel kjølepasta og smurte på med ny(bare sånn siden jeg først hadde tatt av viften mener jeg...) and still no spinnin`. Litt irriterende egentlig... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Da er viften død? Hvis ja les videre! hvis kortet er faretruende varmt kjøp en ny vifte kanskje 60*60mm (en som passer over kjøleribben og som helst er større en den orginale) Lim /knyt den fast med hyssing / tape . Så den sitter fast Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Emnefeltet ditt er svært lite beskrivende ovenfor hva tråden din handler om. Hvis du først har postet tråden, og i ettertid ser at emnetittelen ikke er så beskrivende, så går det ann å trykke på edit knappen for å endre på emnetittelen. Det går også ann å spørre moderatorer om bedre emnetittel via PM Prøv igjen med ny tråd. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg