BiGG- Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har en xml fil som jeg ikke klarer å lese, Har prøvd å åpne den i notepad men da blir det bare masse tegn osv.. når jeg åpner i explorer står det: "XML-siden kan ikke vises Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere. -------------------------------------------------------------------------------- Finner ikke angitt ressurs. Feil under behandling av ressursen file:///C:/Documents and Settings/BiGG/Mine dokumenter/MessageLog.xsl. " Prøver å oppdatere men kan ikke lese den forde... Må jeg ha office får å lese denne filen? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ser ut som om et stilark/ressurs kalt MessageLog.xsl mangler, kanskje det er derfor du ikke klarer å vise det. Jeg åpner som regel xml-filer i Notepad eller Dreamweaver, kan du forklare hva du mener med masse rare tegn? Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Er vel ikke rare tegn da.. men html f.eks : <?xml-stylesheet type='text/xsl' href='MessageLog.xsl'?> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er vel sånn XML ser ut, det Er ikke så ulikt HTML... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå