Tafsen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ...etter at eg skifta skjermkort. Etter ei stund når eg speler spel så restarter den seg. Kan det rett og slett være driver problemer? Eg opgraderte ifrå et GForce 2 440MX til et GForce 4 Ti 4200.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kan være varme som er problemet på enten Skjermkort eller CPU.. har du noen temperaturer å nevne her eller? Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei, jeg ville prøvd å legge inn de nyeste driverene. Jeg tror tom. nvidia akkurat har kommet ut me helt nye slik at direct x 9 skal kunne yte maksimalt,eller var det ATI? er ikke helt sikker. Men last ihverfall ned de nyeste du! MVH Strike8 Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei, jeg ville prøvd å legge inn de nyeste driverene. Jeg tror tom. nvidia akkurat har kommet ut me helt nye slik at direct x 9 skal kunne yte maksimalt,eller var det ATI? er ikke helt sikker.Men last ihverfall ned de nyeste du! MVH Strike8 Nvidia har nettopp kommet med nye drivere ihvertfall. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Er neppe varme problemer, kabinettet står vid åpen og eg hadde ikkje samme problem med det gamle skjerm kortet... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er neppe varme problemer, kabinettet står vid åpen og eg hadde ikkje samme problem med det gamle skjerm kortet... Da prøver du nyeste drivere som sagt.. de får du på www.nvidia.com Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Fjern alle gamle drivere, med detnator destroyer eller kill (prog du kan laste ned). Legg inn nyeste drivere fra nVidia. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Det funka ikkje, akkurat samme feil =\ Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Prøv å bytt PSU og rens rammen din... Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Aldri si aldri.... Varmeproblemer kan det være, det hjelper ikke å sette oppe kabinettet åpent som alle tor, det er som folk sitter i en bil med aircondition i en dal med vinduet på bilen åpent og tror de skal kjøle hele dalen Neida, men det jeg sier, selv om du har oppe kabinettet så hjelper ikke det om chipsetet går varmt. For da lukter du det bare om det er skikkelig alvorlig. Endret 25. juli 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå