Scient Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei Jeg har akkurat kjøpt en 7610 med telenor. Problemet mitt er det at jeg ikke får mms til å fungere. Finner heller ikke noe oppsett til denne telefonen på www.telenormobil.no Noen andre som har hatt lignende problem med denne telefonen? Jeg tror netcom oppsettet eksisterer og fungerer som bare det, men det kan jeg ikke bruke ettersom jeg har telenor. Takker for alle henvendelser Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Du kan velge mms-oppsett for 6600 på 7610.. Men det finnes allerede en tråd om dette problemet, gjør det ikke det?? Lenke til kommentar
Scient Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ok, tenkte meg at jeg kanskje kunne gjøre det. Å det gjorde jeg Ok, gikk bare inn på forumet for å få litt hjelp med dette problemet, sjekket ikke om det fantes noen som hadde samme problem (jeg fant desverre ikke frem til riktig forum med en gang ) Jeg leste forresten også i testen at telefonen var veldig treg til å laste ned web sider, mms osv. noe som kunne ta opptill 1 min. mmsen funker sån halveis den, jeg får mottatt bilder og får sendt (hvis jeg er heldig), men hvis noen sender meg mms klokka 4 på dagen, får jeg den klokka 2 på natta Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvorfor brukte du ikke setting wizard programmet som er installert på mobilen? Den funker jo ganske bra. Og det med treige mms. Det kan hende at det er nettet til telenor som er litt på tur. Husk at det er helg, og det betyr gratis mms, og da er det ganske mange som sender mms. Noe av problemet kan ligge der. Har sjøl opplevd det med netcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå