Gå til innhold

Valg av nettlesar i Windows (ut med ie)

hemo

Anbefalte innlegg

Etter at Microsoft hadde så mange feil i nettlesaren sin, og det tok laaang tid før desse vart retta, starta eg med utprøving av andre nettlesarar for Windows. For min del har eg landa på at Opera er den eg oftast har oppe. Det tek lenger tid å starta Opera enn andre nettlesarar, men det lev eg heilt fint med. Det eg likar best med Opera, er:

• Konfigurerbare hurtigtastar (Alt+D = URL-felt, Z = Lukk aktivt vindu, osb...)
  • Innebygd IRC-klient (som fungerer!)
  • Direkte SMS-sending (ikkje brukt så masse, for den kostar peng...)
  • Zoom er genialt til htpc-bruk
  • Direkte-kopling til ulike nettstadar i adressefeltet. Skriv f.eks. "g ditt søk" og du googler etter "ditt søk"
  • Enkelt å sletta "alle sine spor" med ein kommando

Dette likar eg ikkje med Opera:

• Litt rotete grensesnitt
  • Krasjer av og til (kanskje andre nettlesarar krasjer like ofte, bare at eg oftare brukar Opera?)
  • Er ikkje kompatibel med alle web-tenester
  • Kan ikkje surfa på site'er som er passordbeskytta i iis

Som eit alternativ til Opera, nyttar eg Mozilla Firefox. Der har eg Gmail, Allmusic.com og andre ting som Opera ikkje er så god på.

Problemet er at eg likevel ikkje får Microsoft Internett Explorer ut av maskina mi. Dette er fordi:

• Eg må sjå korleis nettsider eg lagar "ser ut" i MS ie (Windows mest brukte nettlesar)
  • Enkelte ting på web _krev_ ie for å fungera

..har nokon f.eks. fått til å spela av embeded WMV og WMA i Opera eller Firefox? F.eks. filmklypp som dette?

Edit: La til at Opera ikkje kan visa site'er som er passordbeskytta med IIS. Firefox kan!

Endret av hemo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rektig det.. Liker opera veldig godt jeg også.. veldig oversiktlig og fint. Men jeg også sliter med kompitabilitet til WMV og slikt. Det er no møkk.. men jeg har IE ved siden av. så det er ikke noe stort problem.

Linken fungerte forøvrig ikke nei i opera

Lenke til kommentar

jeg bruker mozilla og er veldig fornøyd med den. spesielt det med muligheten til mange "tabs" i et vindu er positivt :thumbup:

Edit: Linken fungerte ikke i mozilla heller men det går sikkert å laste ned en plugin...

Endret av Beeee183
Lenke til kommentar

Akkurat det at IE åpner filmer automatisk (og flash også, men den godtar jeg) er idiotisk. Hva om man sitter å ISDN/modem og nettleseren bare begynner å laste ned en 20MB film.... Ikke morsomt. Nettopp derfor høyreklikker jeg på filmer og lagrer det før jeg ser på det, og ikke bruker IE. Uten at jeg får brukt IE uansett (bruker kun Linux). Men Opera er super! Mozilla er også veldig bra, all webdesigninga mi kjører jeg mot mozilla, mens jeg til vanlig bruker Opera.

Lenke til kommentar

Har Microsoft _glemt_ å laga linux-versjon av sin ie? :p

Breibandsportartal og embeded film er ingen idiotisk ting. Om du har ISDN/modem og uvørent dropper innom nrk.no/video, så er det ikkje grunnlag for å "skyta tenesta".

Opera er vel den nettlesaren som har mest avanserte funksjonar. Er du litt intressert i tekniske detaljar, kan du bla masse i avanserte Opera-funksjonar...

Så der Opera sin kompabilitet kjem til kort, tar Firefox over (for min del).

Er det nokon grunn til å bruka eller testa ut andre nettlesarar (under Windows)?

Kva nettlesar (eller nettlesarar) nyttar du, og kvifor?

Lenke til kommentar

Jeg bruker opera. Grunnen til det er at jeg rett og slett liker utsenet til opera bedre enn de andre jeg har prøv, og så er jo opera flere ganger kåret til verdens beste nettleser

Lenke til kommentar

Jeg bruker opera. Grunnen til det er at jeg rett og slett liker utsenet til opera bedre enn de andre jeg har prøv, og så er jo opera flere ganger kåret til verdens beste nettleser

:w00t: go Opera!! norsk nettleser også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...