svennand Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 har skikkelig problemer med tastaturet mitt.. problemet er at når jeg skriver blir ioklø osv skrevet som tall. er som sagt ett laptop tastatur og de tallene står over hovedbokstaven som egentlig står på den og den tasten. dvs at tastaturet mitt oppfører seg som om Fn tasten hele tiden er nede (veksler mellom tastenes funksjon) når jeg sitter å skriver no må jeg holde Fn nede konstant!, veldig irriterende regner med at dette er et driver problem. gått inn på system og der står driverne på microsoft 102/014keysblablabla ditta tastaturet mitt er som sagt ett 88tasters... det er ecs flink til å opplyse om. men drivere eller produsent navn til tastaturet... nei da! kan noen please hjelpe meg! skikkelig desperat, sitter på LAN Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hmmm, hadde den opplevelseb sjøl en gang. Trodde tastaturet hadde gått heden Husker faktisk ikke hva jeg gjorde for "klikke av" FN tasten, Du får prøve litt, dobbklikk, holde nede en stund...... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hmmm, hadde den opplevelseb sjøl en gang. Trodde tastaturet hadde gått heden Husker faktisk ikke hva jeg gjorde for "klikke av" FN tasten, Du får prøve litt, dobbklikk, holde nede en stund...... gjort begge deler! 200 spenn direkte på konto til den som hjelper meg slik at jeg får fiksa problemet! Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Høres ut som du har aktivert FN-lock. Jeg er ikke sikker på hvilken knapp du kan deaktivere denne på, men det pleier å være ganske forståelig ikon på knappen som gjør det. Lenke til kommentar
brabra Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 FN+Num Lock..... 200 kr sa du????? :!: Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) FN+Num Lock..... 200 kr sa du????? :!: seriøst???? skal prøve... DET FUNKA!!!! post kontonr ditt så skal jeg overføre med en gang Endret 25. juli 2004 av svennand Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 lol.. hadde jeg sett posten før, skulle jeg fortalt det... hadde dette problemet i forrige uke! lol lol lol...! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 dinna saken der burde de fakkern med nevnt i manualen sin. spesielt på faq på hjemmesida si! Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hehehe.. var sinsykt irriterende ja! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) kanskje dette emnet skulle havnet på toppen=) er tross alt veldig mange som går for elitegroups sine maskiner... vet ikke om dette problemet gjelder for andre maskinmerker som bruker lignende tastatur?... brabra hakke hørt noe fra deg enda... vikke du ha penger? og bludern ovenfor hjalp vel også på en måte, dele 50/50? Endret 26. juli 2004 av svennand Lenke til kommentar
brabra Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 behold pengene dine du. Skulle man krevd betaling for all hjelp på forumet her ville det vært rene klondyke for noen, og hensikten med forumet hadde blitt mindre. Men takk for tilbudet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå