tunam85 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 skal betale startpakken pluss ønsket ringetid med min nettbank,men jeg får opp feil kid hele tida når jeg trykker på betat regning.kid er jo mitt nr pluss ett kontrollsiffer,ikke sant?hvorfor får jeg ikke betalt?er det banken min det er noe feil med eller er det mobyson sin skyld?jeg bruker skandiabanken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg ville tatt en telefon til mobyson jeg, er nok noe feil med kid-nummeret du har fått vil jeg tro. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 arg!først utsettelse av porteringen,nå kanskje feil.omg,jeg blir gal!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjenner til problemet. Har overført penger for over en uke siden, men har fremdeles ikke sett noe til dem. Har kontakt med Mobyson kundeservice, som er veldig hyggelige, så jeg regner med at det ordner seg. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 tror jeg betaler med visa istedenfor,som koster 2,98 å overføre.det er ca.3 ringeminutter det...kan skravle mye for det der...men skal ikke syte jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå