Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

(smc2804wbr eu)port forwarding gjennom to routerar

Anbefalte innlegg

ny formulering:

kan nokon gi ei grundig forklaring av korleis eg forwardar port xx til ip 192.168.11.15 på ein smc 2804wbr eu?

gammal formulering:

har ein mailserver på det trådlause nettverket, dette har ein trådlaus router som igjen går til adsl routeren

den trådlause er 54mb routeren til smc(smc barricade g wireless router?)

den andre er den som følger med mimer/adsl.no abonnementet(zyxel prestige 650-r?)

abonnementsrouteren står til internett, har intern ip 192.168.10.1, og har forward av alle portar til 192.168.10.4

den trådlause routeren har wan ip 192.168.10.4 og lan ip 192.168.11.1

mailserver har ip 192.168.11.15

på smc-routeren er firewall skrudd av, og under nat->virtual server er port 25 og 110 forsøkt forwarda til mailserver(tcp og udp)

kvifor kjem no ikkje mailen igjennom, det virka før, men den trådlause routeren vart reseta, har fiksa alt eg kunne hugse, men det er fortsatt noko som ikkje får det til å virke

ved å bruke ostrosoft internet tools har eg prøvd å koble til dei to portane på forskjellige ipar, 192.168.11.15 går fint, 192.168.11.1 og offisiell ip gir "disconnected forcefully", dette ga før fin kontakt

håpar nokon forstod og kan hjelpe

alle ipar er omskrivne her, men har like kombinasjonar

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mimer - har de samme opplegget som BKK? Altså du får ikke passord til ZyXEL ruteren, og firewall er default skrudd på? Men kan skru av firewall, hvis du endrer IP adressen til 192.168.0.30?

I så fall, må du sette IP adressen til SMC ruteren under internett instillingene slik at den er 192.168.0.30. Og deretter setter opp port forwarding til serveren.

Slik er mitt oppsett, og det fungerer fint.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

vil tru at feilen ligg i smc routeren, gløymde å sei det

zyxel'en er uten firewall og eg har bruker/passord

ettersom alle portar er forwarda til wanport på smc routeren og firewall ikkje eksisterar og mailserveren i seg sjølv fungerar må vel feilen ligge i smcrouteren, eller?

nokon her som har den routeren? trur smc kun har ein 802(?).11g router

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...