Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nytt Nettverks kort

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har 2 spørsmål

1) Jeg har endelig kjøpt meg ett nytt nettverks kort. det er sånn 1000 mbps eller hva det heter :hmm: .

Men åssen skal jeg få full ytelese ? må jeg oppdatere hub'n min ? eller må jeg ha ny tp kabel ? eller må jeg ha nytt hoved kort og prosessor ?

2) Hvor mange fps/ping får jeg på cs når jeg har kjøpt meg nytt nettverkskort ? har 60fps og rundt 100 i ping når jeg spiller på internett..

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. jeg har 2 spørsmål

1) Jeg har endelig kjøpt meg ett nytt nettverks kort. det er sånn 1000 mbps eller hva det heter  :hmm: .

Men åssen skal jeg få full ytelese ? må jeg oppdatere hub'n min ? eller må jeg ha ny tp kabel ? eller må jeg ha nytt hoved kort og prosessor ?

2) Hvor mange fps/ping får jeg på cs når jeg har kjøpt meg nytt nettverkskort ? har 60fps og rundt 100 i ping når jeg spiller på internett..

Mvh

Kenneth

for å full ytelse må du ha en hub/switch som er 10/100/1000 men det tror jeg kan bil litt dyrt, men du kan bruke krysset tp kabel mot hverandre da vil du også få full ytelse(men da må den du linker med også ha er nettverkskort 10/100/1000 typen) så det vil funke fint med det du har i pcen nå.... du trenger ikke noen ny tp kabel en gang (vanelig cat5)

Du vil ikke få noe høyere ytelse på internetten fordi internetten har den samme hastigheten som du hadde føre du kjøpte det nye nettverkskortet... men på LAN vil du merke forskjell hvis noen av vennene dine har samme kort som deg....

Endret av magnum_h_a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...