henrik_s Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hei! på mange websider kommer det ofte opp sånne: og de bare kommer og kommer , jeg trodde Adwatch skulle ta seg av sånne, men det ser ikke sånn ut! vet noen av dere om programmer som stopper disse? takker for svar Lenke til kommentar
akh Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Siden finnes ikkeDu har spurt etter en side som ikke finnes blant hjemmesidene på Start.no. Det skyldes enten at det er en feil i pekeren (eller bokmerket) du kom fra, eller at siden er utdatert. Hvis du kom fra et annet nettsted, setter vi stor pris på om du trykker "back" og gjør de ansvarlige for sidene oppmerksomme på feilen. Vennlig hilsen Start.nos nettredaksjon Litt vanskelig å si hva det er med den feilmeldingen. Endret 14. januar 2005 av akh Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vel, jeg kan ikke se feilmeldingen jeg... Bare et rødt kryss. Lenke til kommentar
akh Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, da ble det jo mye enklere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå