panbanan Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Til høsten skal jeg til USA for å studere. Fikk et gavekort på en laptop/barebone til rundt 16000kr. Kan noen sette opp eller finne noen gode tilbud, og sammenligne med priser i USA? Har hørt at jeg trenger en strøm omformer pga forskjellig spenning. Hvor mye koster det, og hvor kan jeg få tak i det? Tenker også på å kjøpe en ekstern 250gig hd, men har ikke peiling på hvilken typer som er bra. Regner vel med å bruke max 2500kr på denne. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Til høsten skal jeg til USA for å studere. Fikk et gavekort på en laptop/barebone til rundt 16000kr. Kan noen sette opp eller finne noen gode tilbud, og sammenligne med priser i USA? Har hørt at jeg trenger en strøm omformer pga forskjellig spenning. Hvor mye koster det, og hvor kan jeg få tak i det? Tenker også på å kjøpe en ekstern 250gig hd, men har ikke peiling på hvilken typer som er bra. Regner vel med å bruke max 2500kr på denne. Det stemmer at USA bruker 110V framfor 220V som vi har her i Norge. Du må da sørge for å 1.) ha en lader som takler begge spenningene eller 2.) en ren 110V adapter. Rene 110V ladere pleier å koste en del her i Europa, siden det stort sett går i 220V her... og det er ikke sikkert at alle mindre produsenter av bærbare har 110V ladere. Det må du sjekke FØR du kjøper noe som helst. MPX har tilbud på en 250GB Lacie USB2.0 disk til 1799,- ... har to slike selv og er meget fornøyd. Adapteren som følger med disse diskene støtter både 110V og 220V ... noe som ville være bortimot perfekt for ditt bruk. Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 genialt! takker for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå