Sveinung1 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 kjøpte meg nokia 7610 på Lørdag. men da jeg skulle installere usbkabelen eller hva det nå var, så fikk jeg melding om at jeg trengte service pack 1 og windows 2000 med service pack 3. hvor skaffer jeg dette? så er det ett spørsmål til: hva skal jeg gjøre for å få sende mms? håper dere tar dere tid til å svare på spørsmålet. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) kjøpte meg nokia 7610 på Lørdag. men da jeg skulle installere usbkabelen eller hva det nå var, så fikk jeg melding om at jeg trengte service pack 1 og windows 2000 med service pack 3. hvor skaffer jeg dette? så er det ett spørsmål til: hva skal jeg gjøre for å få sende mms? håper dere tar dere tid til å svare på spørsmålet. Du kan laste ned service pack 1 og 3 på microsoft.com For å få mms til å virke må du sette det opp på telefonen først.... Har du netcom skriver du mms til 1989, og til telenor her kan du gjøre det via internett Edit: Velkomen til Forumet Endret 25. juli 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Sveinung1 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 takk for svar! skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå