hemo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hei hw-folk! Når eg søker i HW/forum, får eg ofte feilmelding. Dette gav meg inntrykk av at noko var feil. Men når eg les meir nøye, ser eg dette: Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg ..altså; ingen "feil". ..bare null treff. Så tenkte eg at dette må ha vert diskutert ein plass i forumet, før. Eg satte 180 dagar og prøvde ulike kombinasjonar av ord frå "feilmleidnga". Så fann eg eit par superlange diskusjonstrådar. Dette med "feilmelding" ved null treff har sikkert blitt diskutert i ein sånn superlang diskusjonstråd, tenkte eg. Så kjem utfordringa: Korleis søker eg i lange trådar? ..håpar på gode tips Endret 25. juli 2004 av hemo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvis du velger å få opp treffene som "innlegg" istedenfor som "tråder" kan du hoppe rett inni store tråder til akkurat det innlegget som så interresant ut. Husk på at du må bruke "AND" for å koble sammen flere ord i denne søkemotoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå