Gå til innhold

er steam nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom ikke inn, så sa den at jeg hadde feil passord, også fikk jeg mail. Skrev inn også nei unable to find account.. Hva i alle dager er det som skjer.... Eller kan det være HL2 som blir avalible? :p

Hl2 har jo stått til pre-loading siden den 26. :roll:

Må få meg en key ett sted snart :)

Lenke til kommentar
9 av 10 feil er brukerfeil  :p

Det kan godt hende, så hvis noen vet om det er noe jeg kan gjøre for å få oppdatert steam, hadde det vært fint. Har fått denne meldingen i et par dager nå... De som sitter på samme nett som meg har ingen problemer med Steam.

 

steam2.png

Hmm.. Jeg har ikke klart å få startet CSS de siste dagene.. Står bare at serverene er fulle....

Lenke til kommentar

Nei, det er det så nettopp ikke! Hetland der tar du helt feil.

 

Det er nemlig SteaM folk "whiner" om i denne topicen. Og ikke CS. Det er Steam som kjører CS og ikke omvendt.

 

Enig med deg om at CS er et gammelt spill, men for et spill CS er, og kommer til å bli videre. (Source :yes: )

 

CS er det mest spilte Online spillet¨.

 

Og til slutt...jeg tror ikke Valve "gutta" angrer på at de utviklet CS videre, som de gjorde og fikk til. :yes:

Endret av awp
Lenke til kommentar

Jeg tror CS "diggere" driter i om det er 6-7 år gammelt.

Jeg personlig gir faen. CS er digg uansett.

 

Steam er en engine som kjører alle HL Moddene inkl. HL.

MEN de oppdaterer jo cs også. Etter du (endelig) har kommet inn når STEAM er ferdig updata, og skal spille CS må du som regel oppdatere CS i tillegg. Så CS BLIR oppdatert.

Lenke til kommentar

Kan tenke meg at Hl2 Preloadingen må ta litt av skylden for alle problemene de siste dagene.

 

Stiller meg forresten inn i rekken over de som "aldri" har hatt noe særlig steam problemer, utenom lanseringen selvsagt. Dessuten har jeg en fornemmelse av at "alle" som innstallerer Steam på maskinen sin for første gang, får mye problemer og jall et par dager. :)

 

Uansett så er Steam for meg genialt og har enormt potensiale, dog så er det en stykke å gå før det er nådd. :ermm:

 

Heia Valve! :w00t:

 

BTW. Sorry for å være han stygge fyren som kommer sent inn i tråden og tror han vet alt (litt).. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...