Gå til innhold

er steam nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du er på en 5 stjerners resturang...

Seff klager du på maten, vist den ikke smaker...

 

counter strike er et 5 stjerners spill, steam er neppe 5 stjerners...

 

kan jeg si det mer tydelig ?

Her er det steam vi snakker om. Ikke CS. Siden steam ikke er 5 stjerner kan du ikke klage som om det var det.

 

Og for å gjøre det klart: "This game is curently unable" er ikke steam sin skyld!

Grunden er overbelastning for faen! Når "grønn plante" ikke for kobla til, og blir veldig sint, prøver han bare mer og mer. Det gjør at det blir overbelasta! Når "grønn plante" blir enda sintere DDoS'er han steam serverene. Det hjelper heller ikke mye.

 

Edit:

Hvis et fly styrter så har man ikke lov til å klage, for man klarer jo ikke å lage et bedre selv...?

Du kan ikke sammenligne kvaliteten på et fly, eller flyreisen, med et dataprogram.. To helt forskjellige ting.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
har hatt steam siden det kom ut nå. Kan jeg huske en dag jeg har hatt problemer?

Ja, egentlig. Da det kom ut.

 

Ellers har jeg _aldri_ hatt problemer.

Da har ikke du spilt mye...

Må si meg enig med _Julenissen_ her. Steam har for min del fungert helt flott, bortsett fra når det kommer en update og selve nettverket er litt ustabilt. Eller når Steamserverene blir DDoS'et (noe som var grunnen til nedetiden i går kveld/natt).

Lenke til kommentar
Du skjønner det fortsatt ikke du?

 

Ikke klag på noe andre har laget, når du ikke klarer bedre selv!

Det er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. Årets kommentar. Folka som utvikler Steam er betalt for det, (selv om jeg har en misstanke om at det er vaskehjelpa som har vært i gang med utviklinga her) altså, de skal være kompatible til å klare en sånn oppgave uten å fucke det så til som de har gjort.

 

Hvis et fly styrter så har man ikke lov til å klage, for man klarer jo ikke å lage et bedre selv...?

 

Det er bare å gratulere Jonas! Way to go!

fint at noen legger fakta på boret :love:

Lenke til kommentar
Og for å gjøre det klart: "This game is curently unable" er ikke steam sin skyld!

 

Hahahahaha... Du tenker ca.. sånn 1 cm du eller...? Seff er det Steam sin skyld! Eller er det kanskje det er vår skyld at de ikke har klart å skaffe noen oppegående servere som skal takle at det kommer en ny update...

 

Du kan ikke sammenligne kvaliteten på et fly, eller flyreisen, med et dataprogram.. To helt forskjellige ting

 

Her går du i din egen felle m8. Jeg kommenterte bare kommentaren din som lød "Du kan ikke klage på noe som du ikke kunne gjort bedre selv!" Men mulig det bare gjaldt Steam i din betydning. Isåfall bør du formulere inleggene dine bedre heretter.

Lenke til kommentar
Og for å gjøre det klart: "This game is curently unable" er ikke steam sin skyld!

 

Hahahahaha... Du tenker ca.. sånn 1 cm du eller...? Seff er det Steam sin skyld! Eller er det kanskje det er vår skyld at de ikke har klart å skaffe noen oppegående servere som skal takle at det kommer en ny update...

Jeg har da foreslått at "awp" kan fikse en ny server. Siden du heller ikke liker den, kan ikke du bli med han? Så skal vi se om dere klarer noe bedre enn den de allerede har..

Lenke til kommentar

Er du lobotomert eller noe?

 

Når Valve gir ut et program som Steam er det forventet at de skal få det til å gå problemfritt. De tjener grovt på CZ og andre spill som kjører gjennom Steam, og da burde de veldig fint klare å fikse en oppegående server selv.

 

Jeg har da foreslått at "awp" kan fikse en ny server. Siden du heller ikke liker den, kan ikke du bli med han? Så skal vi se om dere klarer noe bedre enn den de allerede har..

 

:roll: Er det vår oppgave? Har Valve ansatt folk for ingenting? Tjener de millioner av kroner for ingenting? Steam er en tjeneste vi inndirekte betaler for, og da er det for faen ikke no mer enn rett og rimlig at produktet skal fungere som det bør.

Noe det desverre ikke gjør.

Lenke til kommentar
Er du lobotomert eller noe?

 

Når Valve gir ut et program som Steam er det forventet at de skal få det til å gå problemfritt. De tjener grovt på CZ og andre spill som kjører gjennom Steam, og da burde de veldig fint klare å fikse en oppegående server selv.

 

Jeg har da foreslått at "awp" kan fikse en ny server. Siden du heller ikke liker den, kan ikke du bli med han? Så skal vi se om dere klarer noe bedre enn den de allerede har..

 

:roll: Er det vår oppgave? Har Valve ansatt folk for ingenting? Tjener de millioner av kroner for ingenting? Steam er en tjeneste vi inndirekte betaler for, og da er det for faen ikke no mer enn rett og rimlig at produktet skal fungere som det bør.

Noe det desverre ikke gjør.

Jonas, skjønner du ingenting? Helt Beckham i huet kanskje? Herregud. Må si meg enig med Papillon sine innlegg. Jonas, du bare skjønner det ikke, gir opp ass.

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...