Gå til innhold

skjermen blir plutselig svart

Anbefalte innlegg

hei! av og til når jeg bruker PC'en blir skjermer plutselig helt svart, det kan skje når jeg spiller, bruker photoshop eller andre programmer. PC'en skrur seg ikke av bare bilde på skjermen forsvinner, og programmene jeg bruker skrur seg tydligvis også av for musikken i f.eks spill forsvinner. Men viftene sviver og PC'en står på. dette har skjedd før og, tidligere i år, men så slutta den å gjørr det. Men nå, eller i går, skjedde det igjen når jeg spilte FarCry og en gang idag når jeg holdt på med en hjemmeside. Kan noen fortelle meg hva som er galt?

takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan hende at ting går varmt foreks. grafikkortet eller cpu sjekk temp eventuelt støv på gpu og cpu da mender jeg kjøleribba på gpu og cpuen. Det kan også hende at det er en eller annen ting som begynner å si hade bra snart.

hmm... kan jo ver att noe går varmt. På maks load ligger CPU på rundt 45 grader å hovedkortet rundt 35 grader. Skjermkortet har jeg ikkje mulighet til å måle temperaturen på. Og skjermkortet går vell ikkje varmt med for eksempel photoshop eller dreamweaver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...