KTV Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hei! Jeg lurer på hvilke LCD skjerm er best til gaming? Lenke til kommentar
CD Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 En 17"+ med responstid 12ms, merke blir jo en smaksak så jeg anbefaler et søk i produktguiden for å finne en du liker. Skjekk også tester på den/de du synes ser bra ut Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hyundai Q17s plus,..men den suger til ALT annet NEC 1760NX har best forhold mellom bilde og spilling Samsung 173t har best kontrast og bildekvalitet, men kan for enkelte oppleves litt treg i responstiden Sucka! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hva med 19" og større? Lenke til kommentar
CD Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hva med 19" og større? Det var derfor jeg skrev 17"+, mener at 17" er minimum så får heller pengboka bestemme om det blir noe større skjerm Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 du kan jo se på LCD testen her på forumet da..... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Konklusjon om hvilen skjerm vi anbefaler deg som bruker: Spilleren: Denne gruppen bør holde seg til TN baserte skjermer i 17” klassen. Dette fordi de er de desidert raskeste skjermene på markedet. Her er det mange modeller, men husk at ikke alle modeller er like gode. 19” skjermer er i dag ikke godt nok til å takle raske fps-spill. Men igjen varierer dette fra person til person. Derimot møter vi et par skjermer i 20” markedet som egner seg bra til formålet, men disse er ofte for dyre for en som ønsker å leke i denne klassen Vi har valgt å anbefaler her NEC 1760 NX. Dette er en skjerm som rett og slett er helt utrolig og er pr dags dato den desidert sterkeste TN baserte skjermen på markedet. Iiyama e431s: Biter fortsatt godt fra seg, men har ikke samme styrken som NEC på alle de andre områdene. 19” er egentlig uinteressant for den ekstreme spilleren da det ikke er noen egnede modeller på markedet. Skulle vi allikevel anbefale noe i denne klassen må det bli følgende skjerm: LG 1910B Riktignok har Dag aka vammaveien en 12 ms Philips til test som kommer i løpet av noen dager I de større klassene vil vi trekke frem to skjermer: NEC 2080 ux+. Dette er den desidert sterkeste skjermen på markedet i dag. Det finnes ikke bedre skjermer enn denne til spilling i 20” klassen. Viewsonic vp201s Dette er skjerm nr 2 vi anbefaler i 20” markedet. Den er like sterk som NEC i selve spillingen, men har ikke samme styrken på andre områder. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 En 17"+ med responstid 12ms, merke blir jo en smaksak [...] Jasså? Ta en titt på ViewSonic VP201S og NEC 2080UX?. Begge har samme panel, men yter ulikt. Det er ikke bare panelet som har noe å si, så merke har absolutt noe for seg. Lurt å ikke være for skråsikker i uttalelsen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 NEC 2080 ux+. Dette er den desidert sterkeste skjermen på markedet i dag. Det finnes ikke bedre skjermer enn denne til spilling i 20” klassen. Øyvind.. Er denne skjermen like god som de beste 17" (LCD) til spill? Eller ikke langt ifra? .. Drømmer om denne skjermen... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg syns den er bra, kanskje ikke like kvass. Men den holder absolutt må nb krever litt av det andre utstyret ditt og da, husk det Lenke til kommentar
Radial Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 19” er egentlig uinteressant for den ekstreme spilleren da det ikke er noen egnede modeller på markedet. Halla Øyvind. Har dere testet eller hørt noe om Amitech sin 19" lcd? Det er mulig jeg kan få tak i en lite brukt til bare 2500,-. Den koster vel 5-6 k ny. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjøpte nettopp 17" benq hos komplett. Var tilbud på den til 2700,- Veldig fornøyd med den. Også til spill. Mye for pengene her etter min mennig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Halla Øyvind. Har dere testet eller hørt noe om Amitech sin 19" lcd? Det er mulig jeg kan få tak i en lite brukt til bare 2500,-. Den koster vel 5-6 k ny. Sorry det har vi ikke. Snuser litt på en nå, men det vil nok ta litt tid enda... Lenke til kommentar
Håvard[Vs] Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har selv en Eizo L550, den er helt overlegen. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Øyvind Dahle: Da vil altså Lg 1910B være en bedre skjerm enn Benq FP992 og andre skjermer i denne prisklassen? Dere har jo Benqfp992 som anbefalt i 19 tommersklassen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 tja, når det gjelder spilling i 19" klassen har både dag og jørgen skjermer inne til test. tror dag sin kommer denne uken, og det er en meget bra spill skjerm. Mener det er en philips med 12 ms vent heller til den Lenke til kommentar
KTV Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 er en skjerm til ca. 3k noe å satse på eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå