Gå til innhold

Kazaa lite, filer borte etter nedlastning?


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at enkelte filer blir borte etter at de er ferdig nedlastet, dette skjedde 2 ganger i dag, med 2 wmv filer på cd 26 mb, noe som er kjedelig når jeg sitter på en ISDN linje.

 

Alle filer havner i den dedikerte Kazaa mappen, men de finnes ikke der.

 

Dette har også skjedd med Imesh, men i noe større skala, jeg bruker mest Kazaa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt råd er at du ikke bruker Kazaa til nedlasting egentlig. bare tull og lager krøll. de gangene jeg har brukt Kazaa så har jeg aldri hatt noe problemer iallefall. ikke som jeg vet. hvis det er filer som du savner som du har mista pga kazaa så kan du jo prøve et recovery program.

 

GetDataBack er et gjenopprettingsprogram som gjenoppretter filer etter sletting.

Irecover er et annet program som gjenoppretter filer også fra formatert harddisk. ja jeg har testa det selv. det funka faktisk.

 

ville også anbefalt hvis du ikke har gjort det enda å partisjonere harddisken din enten i 2 eller 3 deler. dette går for det samme. hvis du deler den i 2 så kan du ha alt av viktige filer og sanger osv på D: og programmer og Windows og gennerelt sånne ting på C: så slipper du så mye tull også når sånn skjer.

Lenke til kommentar

Prøvd å søke etter filene i Explorer? (Forstørrelsesglasset i oppgavelinjen) En annen ting som jeg har opplevd er at antiviruset mitt tok knerten på noen filer jeg trodde var avi. Og hvis man har et antivirus som kjører stille i bakgrunnen og tar seg av alle angrep i det skjulte, så kan det jo være litt forunderlig. Men prøv å søk på filnavnet gjennom explorer, kanskje du er heldig! Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...