Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei Jeg bare lurer på om det er noen som har erfaring med dette kabinettet. Kom med litt info om PSU (Er den som følger med god nok) Er selve kabinettet bra nok? osv.... Takker for svar Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Bumper jeg.... Er det virkelig ingen som har dette kabinettet som kan fortelle litt om det.... Det stod jo minimalt med info på databutkken sine sider Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 det så jo bra ut men hvem hvet om det er noe god kjøling i d da Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 det så jo bra ut men hvem hvet om det er noe god kjøling i d da Det er noe av grunnen til at jeg startet denne tråden. Jeg lurer nemlig på det jeg også... Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har kabinettet. Det er et meget stilrent kabinett. Den har mulighet for 2x80mm vifter i front og en 120mm vifte bak. En 80mm vifte sitter i døren og en 80mm i toppen, disse følger med. Bruker kabinettet som min pc nummer 2, med komplett vannkjøling. Psuen bruker jeg til å drive kompressoren på en Vapochill, 12V linjen ligger på ca 12.1V. Virker som en grei nok psu. Et meget godt kjøp til en latterlig lav pris. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hvordan er støynivået da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå