Gå til innhold

IE henger

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter med at ie 6,0 henger (får opp en dialogboks not responding og send report) Må bruke taskmanager for å få avsluttet programmet. Jeg bruker Win XP pro og norton antivirus 2002. Har slitt med dette problemet en stund, men det har blitt værre nå. Finnes det ingen mulighet til å avinstallere IE i Win xp. Er det noen som har vært borti liknende og kan hjelpe?

Mvh

Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antivirusprogrammet har lett for å rote med nettlesern om den står på å sjekke nettsider mens du surfer... Prøv å skru den av hvis den er på og start IE igjen. Altså, skru ikke av hele antivirus prog'en, bare den delen som sjekker nettet.

Håper det hjelper... Jeg tror jeg er helt på gjordet... :grin:

Joachim

[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-04-25 08:13 ]

Lenke til kommentar

Helt enig i sosyv opra er ikke den rette nettleseren å sjekke html sider på. Da er det IE Eller Netscap som er et bra valg. Desuten er det enkelte sider som fungerer dårlig i Opera Har du sjekket flash sider f.eks. Opera er en enkel og rask nettleser men på ingen måte den beste når du skal drive med html.

Lenke til kommentar

Hvor mange av verdens/Norges befolkning bruker Opera? 5% toppen. IE er den desidert mest brukte, derfor er den den viktigste for meg.

Nok om det. Er eneste mulighet å installere Win xp på nytt? Jeg får ikke åpnet startsiden engang i ie.

Mvh

Stig

Lenke til kommentar

IE6 kan du reparere ( I Win98 SE via kontrollpanelet ) - men tviler på det er saken, siden du ikke ref. til konfliktmeldinger. Mulig IE er sperret av innstillinger satt i ett av mekkeprogrammene du bruker.

Kan du forhåndsvise i frakoblet modus, og redigere via Fil/Word ?

> Hvor mange av verdens/Norges befolkning bruker Opera? 5% toppen <

Opera har noen spesielt sterke sider, så bruken vil nok øke - f.eks. åpne Fil/ Innstillinger/ Tilgjengelighet og sett Aktiver automatisk ordklikkmeny: der ligger en genial funksjon for søking på hvilket som helst ord man dobbeltklikker.

Tror denne er fra iFinger ( i tilfelle er det en helstøpt norsk sak, siden iFinger også er norsk ), videreutvikla av Opera og knytta opp mot valgfri søkemotor - den er lynrask i Google ! Fant dette tilfeldigvis idag :smile:

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-04-26 13:57 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...