Gå til innhold

Problem med clone view

Anbefalte innlegg

Hei, mulig dette er tatt opp før, men here goes.

Har Geforce 5900 ULTRA 256 MB, med de nyeste (offisielle) drivere. 61.76.

Problemet er når jeg aktiverer clone (klon) , ikke dualview( hvis noen lurer), og skal vise video på 2 skjermer. Jeg bruker en 17" lcd skjerm, og TV'n min. Alt funker, UNNTATT video spilt av i windows media player. Da er det kun den skjermen som er innstilt først som viser videoen. Så om den står på TV\analog skjerm, da er det TV som viser bildet, på pc'n er det svart, men jeg kan fortsatt se media playeren's ramme og slikt, kun bildet er svart. Og står den på analog skjerm/TV, da er det på pc'n den viser videobildet, TV viser kun media playern's ramme.

Bink video og quicktime video vises på begge skjermer, det er kun i media player det fucker opp.

Det rare er det at hvis jeg fyrer opp ett spill, Mafia f.eks, så vises intro videoen på begge skjermer, uavhengig av hva som er stilt inn først. Hvis jeg går inn i mafia mappa og fyrer opp intro videoen manuelt, ja, da vises den KUN på den skjermen som er valgt først. Hmmm :wallbash:

Jeg setter pris på svar som forteller hva som kan være feil, ikke svar som forteller meg at jeg må bytte til en annen video player da dette ikke vil rette på hva som kan være feil. Jeg har media player 9, nyeste oppdeateringer.

Er det noen innstillinger, eller ett lite tilleggs program som kan fikse dette, SVAR ØNSKES.

Takk på forhånd.

Endret av DARK VIKING
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...