RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hei spør nok en gang. er det normalt at vannkjøling ligger på 40grader ++.. ble litt skuffet da jeg så tempen... trodde vannkjøling skulle gi bedre kjøling jeg.... har en amd xp2400 uklokka. kjøpte dette settet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT01 med denne blokka utenom http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R - jeg er litt irritert jeg ikke får tempen lavere? og hva er max temp for vannkjøling? bruker det hvite goopet som fulgte med... kansje det vil hjelpe på å slenge på litt artic silver 5? men uansett. jeg vil ha tempen lenger ned og motqar alle forslag og tips til åssen jeg kan forbedre min vannkjøling. takk på forhånd og sorry at jeg maser så j**** men jeg er NOOOOOB med vannkjøling Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Du har nå spurt 4-5 ganger på 2 døgn. Greit at du er ny, men det får da være grenser... Hvis du føler at du ikke har fått svar på det du spurte om i en av dine andre tråder så utdyp spm ditt der og ikke lag ett nytt emne. PS: har rapportert deg, synes du burde hatt en advarsel for dette... Nå til saken: En temp på 40 grader er da ikke ille den... En AMD xp takler opptil 60 grader uten NOEN som helt problemer så du er laaangt ifra faresonen, slapp av. Hva er egentlig grunnen til at du vil ha lavere temps? Har du nyeste BIOS på hovedkorter og er resultatene målt når load eller idle? Du kan rense CPU og legge på AS5, det vil nok hjelpe litt, men nok ikke mer enn 3 grader ca. Har du forresten gitt den goopen du har på nå tid til å "sette seg"? EDIT: leifs Endret 25. juli 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Du har nå spurt 4-5 ganger på 2 døgn. Greit at du er ny, men det får da være grenser... Hvis du føler at du ikke har fått svar på det du spurte om i en av dine andre tråder så utdyp spm ditt der og ikke lag ett nytt emne. PS: har rapportert deg, synes du burde hatt en advarsel for dette... Nå til saken: En temp på 40 grader er da ikke ille den... En AMD xp takler opptil 60 grader uten NOEN som helt problemer så du er laaangt ifra faresonen, slapp av. Hva er egentlig grunnen til at du vil ha lavere temps? Har du nyeste BIOS på hovedkorter og er resultatene målt når load eller idle? Du kan rense CPU og legge på AS5, det vil nok hjelpe litt, men nok ikke mer enn 3 grader ca. Har du forresten gitt den goopen du har på nå tid til å "sette seg"? EDIT: leifs må jo lage ny post når jeg ikke får no skikkelig svar... alltid digg med lav temp.... og resultatene er målt ved idle i bios og i windows... beklager all masse posting,,,, men er usikker angående nye ting .. spes noe som har med vann og elektro,,, så beklager,,, men begynner å lure når folk sier det er unormalt med så høy temp når man har vannkjøling... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Stenges pga 4 poster om samme emne. Får du ikke ordentlig svar så "bumper" du din første thread og ikke poster nye theads hele tiden. Videre diskusjon kan du ta i denne threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg