k-zen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 har tenkt å se litt på java programmering, og lære meg det mest "basic" kan dere gi meg linker til tutorials osv, og si viktige ting jeg bør lære? jeg lastet ned Java SDK kit fra java.com, hvilke andre programmer må jeg ha. er det noe annet jeg bør ha? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Var visst noen tips her. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246322&hl= Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 holder på å lese noen tutorials men som jeg forstår bør jeg ha f.eks Borland Jbuilder program. flere tips? Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg bruker eclipse til å programmere java, og er veldig fornøyd med det. www.eclipse.org på tdt4100.idi.ntnu.no finner du hjemmesida til et fag i java ved ntnu. der ligger det en god del forelesningsnotater, tips, øvinger med løsning, eksamener osv. kanskje du kan plukke opp noe der. er spesiellt en avdeling som handler om spill som er ganske bra, men må kanskje vente litt med den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå