aklla Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 jeg har meldt meg på som beta tester, men har ikke fått den mailen enda, den mailen jeg skal få herifra: Thank you for your application to the Star Wars Galaxies®: Jump to Lightspeed™ Beta. If you never received the Beta Complete email, then click here. If you are selected to participate in the Beta, we will send you an email in the near future with additional information and instructions. er vel ca 30 min siden jeg registrerte meg, tar det veldig lang tid før jeg får mailen? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvilken er det du mener? Den som blir omtalt her: If you never received the Beta Complete email, then click here. Eller denne? If you are selected to participate in the Beta, we will send you an email in the near future with additional information and instructions. Hvis det er den første så er det vel ikke noe problem å få den tilsendt på nytt. Hvis det er den andre må du nok belage deg på å vente litt, sett at du overhodet kommer til å motta den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hvilken er det du mener? Den som blir omtalt her:If you never received the Beta Complete email, then click here. Eller denne? If you are selected to participate in the Beta, we will send you an email in the near future with additional information and instructions. Hvis det er den første så er det vel ikke noe problem å få den tilsendt på nytt. Hvis det er den andre må du nok belage deg på å vente litt, sett at du overhodet kommer til å motta den. er den første ja, men mailen kommer ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå