Gå til innhold

jehovas vitne kom på min dør


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-17 11:19, skrev Killer_DT:

Jeg har et såkallt Jehovas Vitner HQ rett nedi gaten!


Merkelig nok har de aldri vært på døren min, men hvis de kommer engang så skal jeg gå ut på trappen klin naken med eregert penis, balltre i hånden og be dem inn på kaffe og kaker. Når de løper, så løper jeg etter!


Hele saken skal seff filmes med digital kamera og kan deles her, hvis det engang skjer!



Wish me luck!


 

Rikets Sal ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-17 11:19, skrev Killer_DT:

Jeg har et såkallt Jehovas Vitner HQ rett nedi gaten!


Merkelig nok har de aldri vært på døren min, men hvis de kommer engang så skal jeg gå ut på trappen klin naken med eregert penis, balltre i hånden og be dem inn på kaffe og kaker. Når de løper, så løper jeg etter!


Hele saken skal seff filmes med digital kamera og kan deles her, hvis det engang skjer!


Wish me luck!


:lol: Haha... Det skulle jeg pinadø ha likt å sett... Gjør det. Vær så snill!!!

(Skriver dette selv om jeg vet at Killer_DT ikke lenger er med oss her på hw-forumet...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde en JV i klassen, foredrag skulle holdes. Min venn uten folkeskikk og normal høflighet tok helt av, ble flau på begges vegne. Selv har jeg forakt for slike mennesker, men jeg viser det ikke vanligvis. Jeg jobbet hardt med meg selv for å ikke vise at jeg holdt på å falle av stolen av latter når min ufølsomme venn stilte alle mulige dumme spørsmål som gjorde narr av Jehovas vitner og Jehova selv.

 

Blasfemi er jo sinnsykt morro!

 

Denne JV som jeg snakket om tror ordrett på bibelen, dvs Adam & Eva +++ Dette synes jeg er ganske skremmende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...