Gå til innhold

jehovas vitne kom på min dør


Anbefalte innlegg

Dette skjedde for noen år siden. der jeg bor er det en slags veranda foran inngangsdøren (masse treplanker, et fint tregulv)

 

ihvertfall, mine foreldre er av og til på ferie på merkelige steder, og kjøper med seg rare suvenirer, bl.a en krigsmaske i fra afrika. i tillegg så har de også et samurai-sverd fra japan.

tenkte at jeg skulle ha det litt show med en kamerat av meg en dag. ringte til ham, og bad han om å komme opp en tur. jeg vet at han bruker ca 15 minutter på turen. jeg kledde av meg det meste, hadde bare boxeren på, samt masken og sverdet.

da det ringte på etter fem minutter, ble jeg litt overrasket "har han løpt opp?" tenkte jeg

jeg snek meg bak inngangsdøren vår, tar forsiktig i dørklinken og river opp døren. med et voldsomt brøl svinger jeg sverdet mot en statue i tre. sverdet må ha vært ekte, for den stakkars tre-statuen ble delt i to.

 

det viste seg også at det ikke var kameraten min som hadde stått på verandaen. de to som hadde stått der, hadde i full fart sluppet det de hadde i hendene og løp nedover gaten. jeg kastet blikket på noe av papiret som de hadde etterlatt seg. "vakttårnet" stod det. de to var jehovas vitner. jøss. da jeg smalt igjen døren bak meg, ringte det på igjen. jeg gjorde det samme en gang til. rev opp døren, og svingte sverdet. kompisen min sa "stillig sverd, fin maske. den er en forbedring på deg"

 

da jeg fortalte ham hva som hadde skjedd før han kom, knakk vi begge to sammen av latter. jeg hengte sverdet og masken fint tilbake på plass. vi fortalte aldri noe til min mor og far...

inntil vi skulle skifte ut plankene på verandaen vår. da min far brøt opp plankene viste det seg at veldig mange eksemplarer av vakttårnet hadde landet der. han så litt rart på meg, og jeg latet som ingenting. i ettertid har han fått høre hele historien. "så det er derfor de stopper opp nede i gaten, peker mot huset vårt, og skynder seg videre?"

vi ler fremdeles godt av den historien. masken og sverdet er forresten på rundtur i nabolaget nå :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.. morro å leke med sånne folk.

En kompis av meg inviterte dem inn på kaffe og kake. Etter litt preiking reiste han seg opp og hentet en konjakflaske og lurte på om de ville ha "noko attåt" :smile: Da han fikk vite at det å drikke ikke var i samsvar med trosretningen :smile:

Lenke til kommentar

Bare en liten orientering...

JV har lov til å drikke alkohol nettopp pga at Jesus gjorde vann til vin. Røyke derimot - Bannlyst......

 

Så noe er det som ikke stemmer i utsagnet ovenfor her. Kan det ha vært misjonærer fra Jesu Kristi Kirke ? (Med dertilhørende gebrokken norsk ?)

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som har kjøpt plass i himmelen..?

Minker vist på plassen...:wink:

Der eg kommer fra var det noen som hadde fjerna vinmonopolet skiltet...(den gamle typen..)

Skiltet er plassert sentralt og det er høyt oppe..

Så dei må ha brukt trailer eller noko liknande..

(det er litt merkelig at det ikkje er noen vitner til hendelsen..Da det er på ein sentral plass..)

Etter ei stund..Kom skiltet tilrette igjenn..

Men,ikkje ved vinmonopolet..Men,festa til hus veggen til eit "bedehus" for Jehovas Vitner..

"Formannen" for Jehovas Vitner der eg kommer fra var litt irritert å lurte på å annmelde hendelsen til politiet..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 08:14, DrDoogie skrev:

Quote:


On 2002-04-25 04:19, Mr-CEO skrev:

hehe.. morro å leke med sånne folk.


...


Da han fikk vite at det å drikke ikke var i samsvar med trosretningen

...



 

Bullshit. Og du er medlem i Mensa?

 

Og hva f*en har IQ med mulig feilinformasjon?

Lett å se att du _ikke_ så mønsteret når jeg forklarte IQ i samme post jeg sa at jeg er medlem av Mensa.

Lenke til kommentar

har en historie til om jv. en fyr som jeg ble kjent med over mirc fortalte meg den. han bor i usa, og de er litt mer plagsomme der borte enn her.

 

ihvertfall, det var en morgen. han hadde tatt på seg morgenkåpen, og subbet rundt i tøfflene. kastet blikket ut vinduet, og så at jv var på vei inn i gaten hans. "nå skal vi ha det litt morro her" tenkte han. han la også merke til at det var en mann og dame som gikk rundt som jv's "utsendte"

han bor alene, så han slipper å tenke på at svigerforeldre kan dukke opp. da de ringer på hans dør, åpner han. med pikken hengende halvveis ut av morgenkåpen ser han på dem, og spør "are you here for the orgie?"

jv fyren faller helt i staver, og jv-damen blir sprut-rød i ansiktet. men min venn stoppet ikke der. han prøvde det han kunne for å trekke dem INN i huset sitt. det er vel første gangen at jv har nektet å komme på besøk?

 

etter det har han sett dem flere ganger gå rett forbi hans hus. han forklarte jo selvfølgelig til de andre naboene hva han hadde gjort for noe. antar at hele nabolaget ble dekket med rød tusj nede på jv-hq :smile:

 

andre måter å bli kvitt dem fort på er:

1 - jeg har vært med før, men ble kastet ut

2 - jeg skjønner ikke hvorfor jeg som er homoseksuell i følge deres religion ikke kan få lov til å leve livet mitt slik som jeg vil. jesus var jo tvilsom han og. løp rundt og tok på folk.

 

 

al bundy hadde også en glimrende en:

han kommer hjem fra jobben, slenger seg ned i sofaen, hører at det ringer på døren. han reiser seg, går bort mot døren, stopper ved paraplystativet. der tar han frem et balltre, og ser på det, mens han sier "håper at det er noen jv'er som ringer på. jeg trenger litt meningsfull kommunikasjon"

tydligvis at han hadde en-veis kommunikasjon i tankene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:



andre måter å bli kvitt dem fort på er:

1 - jeg har vært med før, men ble kastet ut

2 - jeg skjønner ikke hvorfor jeg som er homoseksuell i følge deres religion ikke kan få lov til å leve livet mitt slik som jeg vil. jesus var jo tvilsom han og. løp rundt og tok på folk.


 

Hehe.. skal prøve den første neste gang..

Lenke til kommentar

faren til en kamerat av meg hadde fått besøk av JV tre dager på rad og forsølte med den høflige veien at han ikke er interessert etc..

da de kom igjen den fjerde gangen var det nok:

han dro frem en dobbeltløpet hagle fra kjelleren og sa hva han syntes om dem..

etter det har han fått fred fra de.. hehe

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 18:38, Ali-Baba skrev:

faren til en kamerat av meg hadde fått besøk av JV tre dager på rad og forsølte med den høflige veien at han ikke er interessert etc..

da de kom igjen den fjerde gangen var det nok:

han dro frem en dobbeltløpet hagle fra kjelleren og sa hva han syntes om dem..

etter det har han fått fred fra de.. hehe


 

Det er fan meg det dummeste jeg har hørt. Dustefar.

Lenke til kommentar

Vel, det er vel ganske vanlig å spørre om de vil bli med og be sammen med deg. (JV har ikke lov å be sammen med andre)

 

Ellers har jeg en kamerat som er kristen, og som jagde dem ut og kalte dem kjettere ettersom de "fordreier bibelens sanne budskap og alikevel våger å kalle seg kristne" Og ja, han er klin sprø han også...

Lenke til kommentar

Hmm..

Jehovas ja husker de..

Hør nå!

 

For noen år siden var jeg hos faren min,

han drev på med å brenne bråte.

Den dagen kom et par folk fra JH.

Faren min skulle hive mer bensin på bålet og det var fortsatt litt fyr idet (han trudde det hadde sluknet).

Også kaflam sto flammene opp i veret mens JH så på!

 

Hahahahahahhahahahahahahahahahahhahaa ha..!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har et såkallt Jehovas Vitner HQ rett nedi gaten!

 

Merkelig nok har de aldri vært på døren min, men hvis de kommer engang så skal jeg gå ut på trappen klin naken med eregert penis, balltre i hånden og be dem inn på kaffe og kaker. Når de løper, så løper jeg etter!

 

Hele saken skal seff filmes med digital kamera og kan deles her, hvis det engang skjer!

 

 

Wish me luck!

Lenke til kommentar

Hmm liker ikke "dørselgere" og syntes det burde være en lov om "privatlivets fred"

 

Ja det kunne kanskje forsvares att det reiste rundt dørselgere i gamle dager da tilgangen på "varer" og effekter i grisgrente strøk var mangelfull.

 

Men i dag med moderne transportmidler og full dekning av "varer" i en hver utkant så syntes jeg det budre være en lov i mot slike dørselgere.

 

Loven om privatlivets fred !

 

PS: når det gjelder vedledighetsorganisasjoner (redd barna OSV) så mener jeg de burde få disp til loddsalg.

 

Ellers burde dørsalg være forbudt.

 

Jehovas vitne kan defineres som ett slik organisasjon vist det ikke hadde vært for deres egen tolking av bibelen om de 144 000 "utvalgte"

Ja de mener att disse 144 000 er medlemmer av Jehovas vitne og att oss andre er "vanlige" og "ufrelste"

 

Dette er sanheten om tallet 144 000

12x 12 = 144

DVS: 12 er ett syklist tibakevendende tall

tenk på klokka/tiden: 7-8-9-10-11-12 så begynner det på nytt igjen med 1-2-3-4 OSV

DVS dette fortsetter på nytt og på nytt i uendelig tid (all tid)(rundt og rundt)

Konklusjon:

da blir regnestykket 12x12=144 som betyr:

 

Uendelig/alt X Uendelig/alt = Uendelig/alt/alle i tiden

Alså 144=Uendelig/alt/alle i tiden

 

Og i gamle dager var alle tall over hundre tusen definert som uendelig liksom vi i dag definerer milliarder/billiarder på "samme plan" , derfor tallet 144 000.. med 000 nuller bak :smile:

 

Sånn er det , dette har jeg undersøkt nøye da jeg er expert på saken :smile:

 

 

Så slapp av dere er alle utvalgte og frelste :grin:

hehehe ja om du vil det eller ikke :smile:

 

 

_________________

The days of the Hammer...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-18 01:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...