Gå til innhold

Realistisk Trafikk spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det koster 178.017 kroner. Den lille pengesummen burde ikke være noe problem å hoste opp hvis du har lyst på spillet.

178.017 kroner????????? For den prisen kan man jo få et par hundre kjøretimer... I tillegg til at man har litt eksta cash så man kan stryke et par ganger og...

Lenke til kommentar

Håper du kødder alfabanan.

alfabanan            Skrevet 26/07/2004 : 00:29

QUOTE (Joachim_F @ 26/07/2004 : 00:09)

Det koster 178.017 kroner. Den lille pengesummen burde ikke være noe problem å hoste opp hvis du har lyst på spillet.

178.017 kroner????????? For den prisen kan man jo få et par hundre kjøretimer... I tillegg til at man har litt eksta cash så man kan stryke et par ganger og...

Dårlig skrevet hvis det var meningen, i så fall. Du fatter vel at spillet koster 178 kroner.

Ikke 178 tusen som det virker som du snakker om.

Under 200 kroner for et spill/program, som du selv mener vil forbedre/gjøre deg mer klar til å ta lappen er ikke mye penger.(har ikke selv giddet å prøve det) Hvis du likte demoen, bare kjøp det.

Endret av Nutcracker
Lenke til kommentar
Fullversjonen til 3D Driving School  vil jeg gjerne ha. Finnes neppe på Kazaa eller noe da?

Det gjør den helt sikkert men det kan det ikke snakkes om her

178 kr...Ikke ille..Kan ha mye morro her hvis du ikke er så kresen på grafikk :)

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar
men noen som(ble litt hekta nå ! :) ) vet hva som skjer etter du har betalt da? Får du cd'n i posten eller må du laste den ned fra nettet?

Det er sikkert slik at demoen ER spillet, men at du bare trenger en registrerings-kode for å aktivere hele spillet!

Det er ofte slik, feks på MMO-trials og en god del andre trial-spill...

Lenke til kommentar
Du får sikkert vite hvordan du legger inn koden eller hva det enn er, når du kjøper det. Ellers så kan du sende en epost til produsenten, siden du allerede har kjøpt det.

Jeg har ikke kjøpt det. Men vil ha fullversjonen. Men tror neppe jeg legger inn 180 kr ca for det.

Lenke til kommentar

men da kan du jo holde deg til å bruke demoen og droppe å provosere sånn.

unnskyld, klarer ikke å holde meg. Firmaet som har utviklet spillet er sikkert ikke verdens største og trenger alle pengene de kan få :yes:

Kan ikke denne tråden stoppes nå som trådstarter har fått svarene han trenger.

Lenke til kommentar

Fullversjonen kan lastes ned fra spillets offisielle side: http://www.3d-fahrschule.de og er på 90,6 mb.

På siden finner du også screenshots, updates o.l

Har selv testa demoen, og syns det virket som et veldig interessant konsept. Nå har jeg kjørt opp selv for et par år tilbake, men fikk faktisk noe av den samme følelsen når jeg kjørte her som når jeg tok kjøretimer. Trafikkreglene i Tyskland og Frankrike (det er stort sett der man kjører, spesielt mye i Tyskland) er veldig like de norske. Derfor tror jeg de som holder på å lære seg å kjøre vil ha mye glede av denne simulatoren. Jeg ville iallefall spyttet in 180 kroner for dette hvis jeg skulle lære meg å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Du får sikkert vite hvordan du legger inn koden eller hva det enn er, når du kjøper det. Ellers så kan du sende en epost til produsenten, siden du allerede har kjøpt det.

Jeg har ikke kjøpt det. Men vil ha fullversjonen. Men tror neppe jeg legger inn 180 kr ca for det.

Nei, så rart. Jeg viste hva du ville svare. Besøk dertil egnede steder/forum hvis du vil ha hjelp på sånne ting. Hw.no er så vidt meg bekjent feil plass å spørre om warez saker.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Nei, så rart. Jeg viste hva du ville svare. Besøk dertil egnede steder/forum hvis du vil ha hjelp på sånne ting. Hw.no er så vidt meg bekjent feil plass å spørre om warez saker.

Neida skal ikke ha det. Det er ikke vits i å stenge tråden heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...