Abruzzi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg søker et realisrisk trafikkspill som jeg kan laste ned og bruke for å trene litt til å bli sjafør. Det skal ikke være noe need for speed men et spill med trafikk og skilter hvor man skal holde fartsgrensene og andre trafikk regler. Noen som vet om et slikt spill? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Man skal jo i grunn følge trafikkreglene i NFS - ellers kommer purken etter deg. NFS er jo en helt ok bilsimulator m/ trafikk som kan virke enda mer realistisk hvis du slår på manuell giring. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lette litt på nettet, fant dette. Tror ikke det dekker dine behov 100%, men sjekk det ut. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Fikk det ikke til å virke jeg. Noe annet eller noen tips? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Grand Theft Auto 3 Ja... han kan øve på å kjøre over folk mens an skyter på andre med Uzi-en. Det er jo kjekt å kunne sånt om du bor i Bagdad i disse dager... Men det han leter etter er jo egentlig en skikkelig bilsimulator som noen førerskoler har... Eg vet om ingenting som er gratis, men det skal gå an og skaffe slikt. Da eg sku begynne å kjøre så tok eg en del runder på parkeringsplassen så satt faren seg ved siden av meg og vi kjørte rett ut i det store... Det er sånt du lærer best... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Da eg sku begynne å kjøre så tok eg en del runder på parkeringsplassen så satt faren seg ved siden av meg og vi kjørte rett ut i det store... Det er sånt du lærer best... Slik jeg lærte også. Noen runder på en parkeringsplass og så rett ut på motorveien. Har aldri vært så redd før i hele mitt liv... Har blitt en god sjåfør nå, da (Liker jeg å tro iallefall). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Vi har jo spill som driver(vikeplikt, trafikklys, fartsgrense) og Mafia(trafikklys, fotgjengere, fartsgrense) som til en viss grad kan gi litt tørrtrening. Men jeg vil på ingen måte anbefale spill til å lære seg å kjøre bil, eneste som gjelder da er å få noen å øvelseskjøre med. EDIT: med driver så tenker jeg da ikke på driver 3, da vertfall ps2 versonen av driver3 har politi som er helt idiotisk. De tildligere spilla i serien har politi som bare tar deg når du gjør feil i trafikken. Endret 25. juli 2004 av Civilix Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Nå ser jeg etter noe som er gratis da. Skal ikke bruke det til å lære særlig men det er artig. Har øvelseskjørt flere ganger og seff er det beste måten å lære på. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Mafia er jo et realistisk spill, hvor man må følge fartsgrensene og slikt... Det er jo hovedsaklig et ganster spill, men det går an å spille noe som heter Free-ride, hvor du kan kjøre rundt fritt og skyte gangstere, kjøre i fartsegrensen og forbi, stikke av fra purken osv osv... Men det foregår jo på 30-tallet da... EDIT: Hva med disse driver spillene da??? Endret 25. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) For å si det sånn. De hadde ikke datamaskin-simulatorer av biler for 10-20-60 år siden, men de klarte da lappen de også. Selv jeg greide det. Det er strengt tatt ikke nødvendig med noe annet enn ren kjøretrening sammen med far/mor (eller farmor?) noen timer, lese litt i boka du får på kjøreskolen, ta kjøretimer, og til slutt få lappen. Du trenger ikkeno dataspill for å lære å kjøre bil, det eneste du lærer er å trykke på tastaturet da. Tro meg, det er SVÆRT mye skumlere å sitte i en ekte bil enn å ha det trygt foran seg på PC-skjermen. Du glemmer tilogmed hva som er høyre og venstre de første turene med kjørelærer. (Min sa at 11 av 10 elever tar feil av høyre og venstre minst EN gang under opplæringa. Etter at jeg hadde kjørt til høyre i et kryss når lærern sa "nå tar du rolig til venstre her"). Skiltene trenger man ikke å pugge så mye, de er selvforklarende stort sett og du har jo sett dem hele livet uansett. Endret 25. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Grand Theft Auto 3 Ja... han kan øve på å kjøre over folk mens an skyter på andre med Uzi-en. Det er jo kjekt å kunne sånt om du bor i Bagdad i disse dager... Men det han leter etter er jo egentlig en skikkelig bilsimulator som noen førerskoler har... Eg vet om ingenting som er gratis, men det skal gå an og skaffe slikt. Da eg sku begynne å kjøre så tok eg en del runder på parkeringsplassen så satt faren seg ved siden av meg og vi kjørte rett ut i det store... Det er sånt du lærer best... -Kan være kjekt å kunne selvom man bor i Oslo det.... eller Drammen for den saks skyld.... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Nå vil jeg ha noen tips til spill og ikke om kjøretips. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nærmeste jeg kommer akkurat nå må være Racer som er gratis. En norsk fyr har lagd en "bane" til spillet som egentlig bare er en kopi av ett lite veisystem i Norge. Det er rundkjøringer, fartsgrenser og slikt i den men ingen andre biler på veien. http://www.racer.nl/ Det er forum på: http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=111 Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er ett "spill" hvor du skal overholde alle regler i trafikken. Fullversjonen koster penger, men det er en demo og. Du kan finne det på denne siden: 3D Driving School Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Er ett "spill" hvor du skal overholde alle regler i trafikken. Fullversjonen koster penger, men det er en demo og. Du kan finne det på denne siden: 3D Driving School Ja det er det jeg snakker om. Artig spill det der. Likte det. Takk;) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 off topic: jeg begynte å kjøre når jeg var ca. 13-14 år. begynte i det smått på privat vei. blir 16 i november, kjør nå på veien... Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Artige greier den der. Takker. Lette etter det samme Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 kjøresimulatoren på sintef^^ blir ikke mer realistisk Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Fullversjonen til 3D Driving School vil jeg gjerne ha. Finnes neppe på Kazaa eller noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå