Gå til innhold

Noen spørsmål om spillet...

Anbefalte innlegg

Er på Europe-Chimeera selv. Er jo der europeerne holder til . Skjønner ikke hvorfor folk velger servere som er langt pokker i USA :)

Har 70 i ping jeg i SWG..helt herlig. Da jeg spilte på Bria hadde jeg 170 ... da sliter man i PvP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på Europe-Chimeera selv. Er jo der europeerne holder til . Skjønner ikke hvorfor folk velger servere som er langt pokker i USA :)

Har 70 i ping jeg i SWG..helt herlig. Da jeg spilte på Bria hadde jeg 170 ... da sliter man i PvP

Kult, Chimera er plassen asså ! :p

Tør jeg å spørre om hva du heter in game? :)

Lenke til kommentar
hva er loot kit? og hva er loot adhensive? :blush:

Lootkits er forskjellige loot deler som kreves for å lage forskjellige ting, du har: Blue Rug, Orange Rug, Glass top table, Gong model structure, Nabooian Statue(?)

-Du kjøper et kit fra en junk dealer og med dette kan du gjøre om alle delene some trengs til et av disse items... Furniture hele suppa :p -Folke betaler forresten greit for for disse tingene i og med at det er den eneste måten å få tak i de gitte tingene.

Lenke til kommentar

Det so sier om loot kits er riktig! Vist noen av dere spiller på eclipse så kan dere komme til Neo Rome (naboo) å se Blue Rug, Orange Rug, Glass top table og Nabooian Statue i vårt mall! Den gong saken er på vei! :thumbup:

og selvfølgelig vår egen tie-figheter som står til utstiling i byen :cool:

Lenke til kommentar
hva er loot kit? og hva er loot adhensive?  :blush:

Lootkits er forskjellige loot deler som kreves for å lage forskjellige ting, du har: Blue Rug, Orange Rug, Glass top table, Gong model structure, Nabooian Statue(?)

-Du kjøper et kit fra en junk dealer og med dette kan du gjøre om alle delene some trengs til et av disse items... Furniture hele suppa :p -Folke betaler forresten greit for for disse tingene i og med at det er den eneste måten å få tak i de gitte tingene.

dette loot kit greiene, er det noe alle kan bruke dette? eller må man ha et spesielt proffesion? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...