Tahiro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er på Europe-Chimeera selv. Er jo der europeerne holder til . Skjønner ikke hvorfor folk velger servere som er langt pokker i USA Har 70 i ping jeg i SWG..helt herlig. Da jeg spilte på Bria hadde jeg 170 ... da sliter man i PvP Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er på Europe-Chimeera selv. Er jo der europeerne holder til . Skjønner ikke hvorfor folk velger servere som er langt pokker i USA Har 70 i ping jeg i SWG..helt herlig. Da jeg spilte på Bria hadde jeg 170 ... da sliter man i PvP Kult, Chimera er plassen asså ! Tør jeg å spørre om hva du heter in game? Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hva er loot kit? og hva er loot adhensive? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hva er loot kit? og hva er loot adhensive? Lootkits er forskjellige loot deler som kreves for å lage forskjellige ting, du har: Blue Rug, Orange Rug, Glass top table, Gong model structure, Nabooian Statue(?) -Du kjøper et kit fra en junk dealer og med dette kan du gjøre om alle delene some trengs til et av disse items... Furniture hele suppa -Folke betaler forresten greit for for disse tingene i og med at det er den eneste måten å få tak i de gitte tingene. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Man sliter ikke med 170ms i ping . Hehe, hvis du klarer å definere hvor lang tid 170ms er så er du god. Sannsynligheten for at du skal kunne bruke 100ms til noe fornuftig er da liten. Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Man sliter ikke med 170ms i ping . Hehe, hvis du klarer å definere hvor lang tid 170ms er så er du god. Sannsynligheten for at du skal kunne bruke 100ms til noe fornuftig er da liten. lol Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det so sier om loot kits er riktig! Vist noen av dere spiller på eclipse så kan dere komme til Neo Rome (naboo) å se Blue Rug, Orange Rug, Glass top table og Nabooian Statue i vårt mall! Den gong saken er på vei! og selvfølgelig vår egen tie-figheter som står til utstiling i byen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 hva er loot kit? og hva er loot adhensive? Lootkits er forskjellige loot deler som kreves for å lage forskjellige ting, du har: Blue Rug, Orange Rug, Glass top table, Gong model structure, Nabooian Statue(?) -Du kjøper et kit fra en junk dealer og med dette kan du gjøre om alle delene some trengs til et av disse items... Furniture hele suppa -Folke betaler forresten greit for for disse tingene i og med at det er den eneste måten å få tak i de gitte tingene. dette loot kit greiene, er det noe alle kan bruke dette? eller må man ha et spesielt proffesion? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Velkommen til Eclipse! Har spilt der i over et år nå... Send en /tell til Markarian ... Om jeg er online. Endret 31. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå