Gå til innhold

For mye Offtopic


Anbefalte innlegg

Jeg syns at Moderatorer og administratorer må holde en strengere linje når det gjelder offtopic i vanlige poster. Offtopic i offtopicen er greit MEN det er alt for mye offtopic og annet som er helt unødvendig i poster. det hadde vært greit om det ikke hadde tatt 3 sider for at folk skal få svar på det de spør om. spesielt komentarer som med bare hehe smiletegn.

Jeg mener hvertfall at hw.no bør holde en streng linje å prøve å holde mest mulig posting for postene osv i offtopic delen av forumet.

 

Ellers er det er nice forum :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beeee183, det er lite vits å komme med slike klager etterpå at slike ting skjer som du viser i den posten ovenfor.

Vi kan ikke tråle forumene hele tiden etter spam. Vi hadde kommet til å jobbet ræva av oss for å si det mildt hvis vi skulle gjore det.

Derfor, når dere ser slike threads som går ut av kontroll med Off-Topic prat så bruker dere rapporter-knappen (user posted image) så moderatorer kan "spammerene" til å stoppe.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

tror ikke du skal rope så høyt syntes moeratorene var gansk raske med å flytte tråden din eg ;)

 

QUOTE
kjello2 Skrevet 24/07/2004 : 23:59
  Feilpostet, denne kategorien er for Tilbakemeldinger til HW.no (som det fremgår av kategori-tittelens parantese).

Tråden flyttes

Mvh kjello2 
Lenke til kommentar

men det var egentlig ikke til moderatorene posten var til... Det var også til de som poster postene. De trenger ikke poste offtopic andre steder en på offtopic forumet... da blir forumet bedre for alle... Moderatorene gjør en god jobb.

 

PS. veit at jeg ikke er så flink på det selv skal prøve å skjerpe meg

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...