Gå til innhold

Lira Data og QXLsalg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

niXmaster: Nyttigere enn din i alle fall. Min var en sarkastisk slengkommentar i retningen av "Å starte slike threads er teit og unødvendig - stop doing it". Din kommentar har derimot intet formål.

Go figure.

Jarmo: Så du har planer om å starte en ny thread hver gang noen legger ut en annonse med feil på QXL? Wow, det trenger vi virkelig.

Btw; "begge hovedkortene ikke har" skal være "ingen av hovedkortene har".

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

jarmo: Here's a tip for ya, Einstein (tilgi aldrende spøk, men situasjonen tillater den synes jeg) - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!"

Pretty much zero, I'd say.

Så; om du virkelig ønsker å informere folk om feilen i annonsen, og du synes at å markedsføre denne PCen med feil informasjon er en dårlig ting - si i fra til QXL eller velg "Send et spørsmål til selgeren" for å få spørsmålet opp på selve auksjonssiden slik at folk som ser annonsen.

Dæven døtte hvor jeg savner at folk tenker gjennom ting i over tre sekunder.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
jarmo: Here's a tip for ya, Einstein - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!"

Så; om du virkelig ønsker å informere folk om feilen i annonsen, og du synes at å markedsføre denne PCen med feil informasjon er en dårlig ting - si i fra til QXL eller velg "Send et spørsmål til selgeren" for å få spørsmålet opp på selve auksjonssiden slik at folk som ser annonsen.

Harru mensen eller ? :p

Lenke til kommentar
jarmo: Here's a tip for ya, Einstein - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!"

Har sendt spm til selgeren men det ble slettet med en gang ;)

Lenke til kommentar

Folk som aldri har noe spennende å komme med og aner muligheten til å starte nok en unyttig thread på et annet forum? :)

Gah - nei, nå gidder jeg ikke bruke mer tid på dette - tid for film og popcorn.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Stenger denne før den utvikler seg.

Et par brukere bør tenke seg om før de poster her....

Husk å være hyggelig mot hverandre. har du ikke noe å tilføre tråden så bare la være å poste....

Dette forumet skal være for alle og en....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...