Jarmo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Finn to store feil i denne annonsen: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12...um=1&Catg=11737 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Finn to unyttige linjer i denne threaden. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Finn to unyttige linjer i denne threaden. Var din post så veldig mye nyttigere da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Finn to unyttige linjer i denne threaden. Er vel unyttig opplysning når ingen av hovedkortene har støtte for XP3200...... Edit: takker for hjelpen.... Endret 24. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) niXmaster: Nyttigere enn din i alle fall. Min var en sarkastisk slengkommentar i retningen av "Å starte slike threads er teit og unødvendig - stop doing it". Din kommentar har derimot intet formål. Go figure. Jarmo: Så du har planer om å starte en ny thread hver gang noen legger ut en annonse med feil på QXL? Wow, det trenger vi virkelig. Btw; "begge hovedkortene ikke har" skal være "ingen av hovedkortene har". Endret 24. juli 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Så du syns at det er greit å markedsføre PCèr med feil info ? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) jarmo: Here's a tip for ya, Einstein (tilgi aldrende spøk, men situasjonen tillater den synes jeg) - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!" Pretty much zero, I'd say. Så; om du virkelig ønsker å informere folk om feilen i annonsen, og du synes at å markedsføre denne PCen med feil informasjon er en dårlig ting - si i fra til QXL eller velg "Send et spørsmål til selgeren" for å få spørsmålet opp på selve auksjonssiden slik at folk som ser annonsen. Dæven døtte hvor jeg savner at folk tenker gjennom ting i over tre sekunder. Endret 24. juli 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 jarmo: Here's a tip for ya, Einstein - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!" Pretty much zero, I'd say. Så; om du virkelig ønsker å informere folk om feilen i annonsen, og du synes at å markedsføre denne PCen med feil informasjon er en dårlig ting - si i fra til QXL eller velg "Send et spørsmål til selgeren" for å få spørsmålet opp på selve auksjonssiden slik at folk som ser annonsen. Dæven døtte hvor jeg savner at folk tenker gjennom ting i over tre sekunder. Harru mensen eller ? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når ble det ulovlig å irritere seg over idioter? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 jarmo: Here's a tip for ya, Einstein - hvor store odds tror du for at personene som ser QXL-annonsen stikker innom forum.hardware.no og finner akkurat din thread om emnet like etterpå og tenker: "Hm, jaggu bra jeg så det, nå stiller jeg meg helt annerledes til annonsen jeg nettopp så!" Pretty much zero, I'd say. Så; om du virkelig ønsker å informere folk om feilen i annonsen, og du synes at å markedsføre denne PCen med feil informasjon er en dårlig ting - si i fra til QXL eller velg "Send et spørsmål til selgeren" for å få spørsmålet opp på selve auksjonssiden slik at folk som ser annonsen. Dæven døtte hvor jeg savner at folk tenker gjennom ting i over tre sekunder. Har sendt spm til selgeren men det ble slettet med en gang Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Vel da er jo selvsagt det naturlige neste skrittet å komme hit. Gotcha. Zzz... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Finn to unyttige linjer i denne threaden. Jeg synes dette var genialt sagt jeg! Jammen var det ikke en unyttig thread han startet. Hvem gidder å finlese en slik salgsannonse hvis man allikevel ikke skal kjøpe? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Folk som aldri har noe spennende å komme med og aner muligheten til å starte nok en unyttig thread på et annet forum? Gah - nei, nå gidder jeg ikke bruke mer tid på dette - tid for film og popcorn. Endret 24. juli 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 transistorbass: Tråden er kanskje ikke den mest nyttige, men ditt bidrag her er direkte idiotisk. Ikke mye vits å komme med grammatiske retninger.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Stenger denne før den utvikler seg. Et par brukere bør tenke seg om før de poster her.... Husk å være hyggelig mot hverandre. har du ikke noe å tilføre tråden så bare la være å poste.... Dette forumet skal være for alle og en.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg